The news is by your side.

Advertisement

لاک ڈاؤن، ڈیوٹی پر مامور اہلکار ماسک، دستانے پہنیں، خود چیک کرونگا، ڈی آئی جی ٹریفک

کراچی: ڈی آئی جی ٹریفک کراچی کا کہنا ہے کہ کرونا کی ڈیوٹی پر مامور افسران و اہلکار ماسک، دستانے پہنیں میں خود چیک کروں گا۔

تفصیلات کے مطابق شہر قائد میں جاری لاک ڈاؤن سے متعلق ڈی آئی جی ٹریفک آفس میں اجلاس ہوا جس میں ڈی آئی جی ٹریفک کو کرونا کی ڈیوٹیوں پر مامور افسران و ملازمین سے متعلق بریفنگ دی گئی۔

ڈی آئی جی ٹریفک نے کہا کہ ڈیوٹی پر مامور اسٹاف ماسک، دستانے لازمی پہنیں میں ہنگامی دورہ کرکے خود چیک کروں گا، تمام اسٹاف سینیٹائزر کا استعمال بھی لازمی طور پر کرے۔

ڈی آئی جی کا مزید کہنا ہے کہ ون وے، ڈبل سواری اور ڈرائیونگ لائسنس کے خلاف ایکشن لیا جائے، تمام ایس پیز اپنے اسٹاف کے کھانے کا بھی خیال رکھیں۔

ثابت قدم رہ کر عوام کو اس بیماری سے محفوظ رکھنا ہے، ایڈیشنل آئی جی کراچی

دوسری جانب ایڈیشنل آئی جی کراچی غلام نبی میمن نے پولیس ہیڈ کوارٹرز گارڈن کا دورہ کیا، ان کا کہنا تھا کہ پولیس نے بے پناہ قیمتی جانوں کا نذرانہ پیش کیا ہے۔

ایڈیشنل آئی جی کراچی غلام نبی میمن نے کہا کہ پولیس کے لیے ایک اور کڑا امتحان آن پہنچا ہے، ثابت قدم رہ کر عوام کو اس بیماری سے محفوظ رکھنا ہے۔

واضح رہے کہ کرونا وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کے لیے حکومت سندھ کی جانب سے کراچی سمیت سندھ بھر میں 22 مارچ سے لاک ڈاؤن کا آغاز کیا گیا تھا اور صوبائی وزرا کی جانب سے شہریوں سے اپیل کی گئی ہے کہ لاک ڈاؤن کے دوران گھروں پر رہیں اور خود کو بیماری سے محفوظ رکھیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں