The news is by your side.

Advertisement

کیا ڈائنا سار زمین پر واپس آگئے ہیں؟ ویڈیو وائرل

سوشل میڈیا پر ایک حیرت انگیز ویڈیو وائرل ہونے کے بعد صارفین دانتوں میں انگلیاں دبا رہ گئے ویڈیو میں ایسا لگ رہا ہے جیسے کسی ندی کے کنارے پر ڈائنوسار کے بچے بھاگ رہے ہوں۔

دلچسپ ویڈیوز تو آپ نے بے شمار دیکھی ہوں گی لیکن یہ ایک ایسی ویڈیو ہے جو یقیناً آپ کو خوشگوار حیرت کے ساتھ سوچنے پر مجبور کردے گی۔

سماجی رابطے کی ویٓب سائٹ ٹوئٹر پر ایک ایسی ہی ویڈیو وائرل ہورہی ہے جسے دیکھنے والے یہ سمجھ رہے ہیں کہ یہ شاید ہزاروں سال پہلے ناپید ہوجانے والے جانور ڈائنا سار کے بچے اچھل اچھل کر ندی پار کررہے ہیں۔

ویڈیو میں واضح طور پر دیکھا جاسکتا ہے کہ ان جانوروں کی گردن کافی لمبی اور پاؤں چھوٹے چھوٹے ہیں اور دیکھنے میں ہو بہو ڈائنا سار کا بچپن ہیں۔

ویڈیو میں یہ منظر واضح ہے کہ ان کی غیر معمولی لمبی گردنیں 90 ڈگری پر جھک جاتی ہیں اور وہ زمین کے متوازی ہیں۔

لیکن ہم آپ کی اطلاع کیلئے عرض کرتے چلیں کہ ایسا ہرگز نہیں یہ صرف نظر کا دھوکہ ہے کیونکہ یہ وہ نہیں جو نظر آرہے ہیں اس کیلئے صرف دماغ کو حاضر اور اس پر زور دینے کی ضرورت ہے۔

سوشل میڈیا پر اس ویڈیو کو 11ملین سے زیادہ صارفین نے دیکھا اور پسند کیا، صارفین نے اس ویڈیو پر اپنے دلچسپ تبصرے بھی کیے۔

حقیقت یہ ہے کہ یہ ویڈیو الٹی بنی ہوئی ہے، اس پر ذرا توجہ دیں تو صاف محسوس ہوگا کہ ڈائنا سار نہیں بلکہ وہ جانور ہیں جن کی کھال بہت سخت اور کھردری ہوتی ہے۔

اس کے علاوہ اس جانور کا منہ لمبا اور نوکیلا ہوتا ہے اور اس کی دم لمبی ہوتی ہے جو درحقیقت ویڈیو کے اندر ڈائنا سار کے منہ جیسی شباہت لیے ہوئے ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں