The news is by your side.

مری جانے والے سیاح ہوشیار، اہم پابندی عائد

مری: راولپنڈی کی ضلعی انتظامیہ نے ہوٹلز میں بغیر بکنگ مری آنے والے سیاحوں کا داخلہ بند کردیا ہے۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق ضلعی انتظامیہ نے چھٹیوں کے دوران مری جانے والے سیاحوں کیلئے ہوٹل بکنگ لازمی قرار دے دی ہے، بکنگ کے بغیر آنے والے سیاحوں کو سترہ میل ٹول پلازہ سے واپس بھیج دیا جائے گا۔

ترجمان ضلعی انتظامیہ کا کہنا ہے کہ سیاحوں کی بڑی تعداد مری آنے پر ٹریفک کی روانی متاثر ہورہی ہے، پابندی کا فیصلہ ناگہانی حالات سے نمٹنے، ٹریفک روانی کو برقرار رکھنے کیلئے کیا گیا ہے۔

دوسری جانب مری کلڈنہ سے نتھیا گلی جانے والی ٹریفک کو باڑہاں کا راستہ کھلا ہونے کے باوجود ہوٹل مالکان نے اسے بند کردیا ہے جس کے باعث سیاحوں کو مشکلات سامنا ہے، جبکہ مقامی پولیس ہوٹل مالکان کے سامنے بے بس دکھائی دے رہی ہے۔

سی پی او سید شہزاد ندیم نے مری میں سیاحوں کے رش کے باعث ٹریفک کی روانی متاثر ہونے کا نوٹس لیتے ہوئے انتظامیہ کو ٹریفک کی روانی بہتر بنانے کی ہدایت کردی ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب چوہدری پرویزالہٰی نے بھی سیاحوں کی جانب سے بڑی تعداد میں مری کا رخ کرنے پر انتظامیہ کو مری میں ٹریفک کی روانی بہتر بنانے کا حکم جاری کیا ہے، وزیراعلیٰ پنجاب پرویزالہٰی نے کمشنر راولپنڈی اور آرپی او راولپنڈی کو ہدایات کی ہیں کہ مری میں ٹریفک رواں رکھنے کیلئے تمام ضروری اقدامات اٹھائے جائیں۔

پرویزالہٰی نے سی ٹی او راولپنڈی کو فی الفور مری پہنچنے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا کہ انتظامیہ، ٹریفک حکام ملکر مؤثر ٹریفک مینجمنٹ پلان پر عملدرآمد یقینی بنائیں۔

انہوں نے کہا کہ تعین کردہ حد سے زائد گاڑیوں کو سیاحتی مقام میں داخلے کی قطعاً اجازت نہ دی جائے، سیاحوں کی آمدورفت کو مؤثر ٹریفک مینجمنٹ سے ریگولیٹ کیا جائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں