19.8 C
Ashburn
بدھ, مئی 29, 2024
اشتہار

دو منہ والے بالوں سے نجات پانے کا آسان طریقہ

اشتہار

حیرت انگیز

بال ہماری ظاہری شخصیت اور شناخت کا ایک اہم حصہ ہیں، تاہم مسلسل ہیئر اسٹائلنگ سے بال روکھے اور دو منہ کے ہوجاتے ہیں۔

دو منہ کے بالوں کا مسئلہ آج کل ہر دوسری خاتون کو درپیش ہے، عام طور پر آپ کے بالوں کے نچلے حصے میں ایک بال میں سے دوسرا بال نکل آتا ہے جسے ’دو منہ‘ کہا جاتا ہے۔

بالوں کے سروں میں خشکی اس کی ایک عام وجہ ہے لیکن دیگر وجوہات میں بالوں کو ہیئر ڈائی یا کلر کرنا، ہیرڈرائیر کا زیادہ استعمال، بالوں کو زبردستی کنگھی کرنا یا برش کرنا شامل ہیں۔

- Advertisement -

بدقسمتی سے دو منہ کے بالوں کا علاج نہیں ہے، لہٰذا جب آپ کے بال نچلے حصے سے خراب اور دو منہ کے ہوجائیں تو ان سے چھٹکارا حاصل کرنے کا واحد طریقہ انہیں کاٹ دینا ہی ہے۔

تاہم چند نسخہ ہے جس کا استعمال کرکے آپ بالوں کو دو منہ کا ہونے سے روک سکتے یا کم کر سکتے ہیں۔

نسخہ

آدھا کپ بادام کا تیل لیں، اس میں آدھا کپ زیتون کا تیل ملائیں، اب اس تیل کو نیم گرم کریں، پھر اس تیل کو روزانہ بالوں کی جڑوں سے سروں تک لگائیں، بالوں کے سِروں کو تیل میں اچھی طرح ڈبو لیں کہ بال تیل پی سکیں، اب کسی اچھے شیمپو سے بال دھو لیں، کچھ دِنوں کے استعمال سے ہی واضح فرق نظر آئے گا۔

انڈے کے چھلکے

انڈے کے چھلکے چھوٹے چھوٹے کرلیں اور پانی ڈال کر ابالنے کے لیے رکھ دیں، اس میں ایک چمچ اجوائن اور کڑی پتہ شامل کریں اور کچھ دیر ابلنے دیں۔

اسکے بعد آم کے چھلکوں کو ایک پیالے میں ڈالیں اور انڈے کا مکسچر ابلنے کے بعد اس میں شامل کردیں، ٹھنڈا ہونے کے بعد آم کا چھلکا بالوں پر رگڑیں اور 20 منٹ بعد سادے پانی سے دھو لیں۔

انڈے کے چھلکے میں موجود باریک سی پرت نہایت فائدہ مند ہے، جبکہ آم کے چھلکے میں وٹامن کے موجود ہے جو بالوں کے لیے نہایت ضروری ہے، اس کے باقاعدہ استعمال سے بال گرنا بھی بند ہوجائیں گے جبکہ دو مونہے بال بھی اپنی اصل حالت میں واپس آتے جائیں گے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں