The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس کے شکار امریکی صدر کو ڈاکٹر نے حیران کن ’رعایت‘ دے دی

واشنگٹن: جہاں ایک طرف کرونا وائرس سے متاثر ہونے والے مریضوں کو سخت حفاظتی اقدامات کے ساتھ دوسروں سے الگ تھلگ رکھا جا رہا ہے، وہاں امریکی ڈاکٹر نے کرونا وائرس کے شکار امریکی صدر کو حیران کن ’رعایت‘ دے دی۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق ڈاکٹر نے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو عوامی اجتماعات میں جانے کی اجازت دے دی ہے، جب کہ وہ کرونا وائرس سے ابھی مکمل طور پر صحت یاب نہیں ہوئے ہیں، ٹرمپ کے ابھی قرنطینہ کے 14 دن بھی مکمل نہیں ہوئے۔

وائٹ ہاؤس نے صدر ٹرمپ کے ڈاکٹر شان کونلے کا میڈیا بیان بھی جاری کر دیا، بیان میں امریکی صدر ٹرمپ کے کرونا ٹیسٹ کا کوئی ذکر نہیں کیا گیا ہے، جب کہ ٹرمپ ہفتے کے روز فلوریڈا میں انتخابی ریلی کا ارادہ رکھتے ہیں۔

دنیا بھر میں کرونا وائرس کی دوسری لہر، عوامی اجتماعات پر ایک بار پھر سے پابندیاں عائد

واضح رہے کہ امریکی صدارتی انتخابات میں ریکارڈ ٹرن آؤٹ متوقع ہے، اب تک 40 لاکھ ووٹ کاسٹ ہو چکے ہیں، ڈاک کے ذریعے ووٹنگ کی تفصیلات یو ایس الیکشنز پراجیکٹ نے جاری کر دی ہیں، رپورٹ میں صرف 31 ریاستوں میں ڈالے گئے ووٹوں کے اعداد و شمار درج کیے گئے ہیں۔

رپورٹ کے مطابق الیکشن کے روز پولنگ اسٹیشن جا کر ووٹ ڈالنے والوں کی تعداد انتہائی کم ہوگی، اب تک 5 فی صد ڈیموکریٹس اور 2 فی صد ریپبلکنز نے حق رائے دہی استعمال کیا، واضح رہے کہ امریکی صدر ٹرمپ ڈاک کے ذریعے ووٹنگ پر دھاندلی کے خدشات کا اظہار کر چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں