spot_img

تازہ ترین

سینیٹ کے انتخابات 3 اپریل کو کرانے کا امکان

الیکشن کمیشن نے ایوان بالا (سینیٹ) کے عام انتخابات...

روسی صدر پیوٹن کی وزیراعظم شہباز شریف کو مبارکباد

روس کے صدر ولادیمیر پیوٹن نے شہباز شریف کو...

امریکا وزیراعظم شہباز شریف کیساتھ مشترکہ مفادات آگے بڑھانے کا خواہاں

واشنگٹن : امریکی محکمہ خارجہ کے ترجمان میتھو ملر...

وزیراعلیٰ کے پی آج اڈیالہ جیل میں بانی پی ٹی آئی سے ملاقات کریں گے

وزیراعلیٰ خیبر پختونخوا علی امین گنڈاپور آج اڈیالہ جیل...

آوارہ کتے کا معصوم بچے پر حملہ، ویڈیو وائرل

بھارتی حیدرآباد کے علاقہ پیر زادی گوڑہ میں آوارہ کتے نے حملہ کرکے ایک بچے کو شدید زخمی کردیا، جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

غیر ملکی ذرائع ابلاغ کے مطابق سامنے آنے والی ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ کتا معصوم بچے پر حملہ کررہا ہے، جسے بعد میں اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ چند دنوں کے دوران شہر میں بچوں پر آوارہ کتوں کے حملوں کے واقعات بڑھ گئے ہیں، جس کے باعث شہری خوف میں مبتلا ہیں۔

گزشتہ روز بھارتی حیدرآباد کے حیات آباد بس ڈپو سے تعلق رکھنے والے دو کنڈیکٹروں پر ایک خاتون مسافر نے حملہ کردیا تھا، جس کے باعث ایک کنڈیکٹر زخمی ہوگیا تھا، جس کی ویڈیو بھی سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی تھی۔

تلنگانہ آر ٹی سی کے ایم ڈی وی سی سجنار کا کہنا تھا کہ ٹی ایس آر ٹی سی انتظامیہ ایک خاتون مسافر کی جانب سے کنڈیکٹروں کے ساتھ کی گئی بد سلوکی شدید مذمت کرتی ہے۔

آر ٹی سی عہدیداروں کی جانب سے اس واقعہ کی ایل بی نگر پولیس اسٹیشن میں شکایت درج کرائی گئی۔ جبکہ پولیس کی جانب سے معاملے کی تفتیش کا آغاز کردیا گیا ہے۔

رپورٹ کے مطابق خاتون مسافر نے کنڈیکٹر کو ٹکٹ لینے کے لئے بڑا نوٹ دیا، جس پر کنڈیکٹر نے خاتون سے درخواست کی کہ یہ اس کا پہلا ٹرپ ہے اور اس کے پاس کھلے پیسے نہیں ہیں، جس پر خاتون غصے میں آگئی اور کنڈیکٹر پر تشدد شروع کردیا۔

Comments

- Advertisement -