ریلی میں بھگدڑ، ڈونلڈ ٹرمپ پستول کا نام سن کر خوفزدہ ہوگئے -
The news is by your side.

Advertisement

ریلی میں بھگدڑ، ڈونلڈ ٹرمپ پستول کا نام سن کر خوفزدہ ہوگئے

واشنگٹن : امریکی صدارتی امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ ریلی کے مجمعے سے لفظ ’’گن‘‘ کاشور سن کر خوفزدہ ہوگئے، سیکیورٹی گارڈز نے فوری طور پر ان کو اپنے گھیرے میں لے کر باہر نکال کرایک مشکوک شخص کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق امریکی ریاست نواڈا میں ریپبلکن پارٹی کے صدارتی امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ ایک ریلی سے خطاب کررہے تھے کہ اچانک مجمعے سے لفظ ’’گن‘‘ کاشور اُٹھا، جسے سنتے ہی ڈونلڈ ٹرمپ کے ہوش اڑ گئے۔

trump-post-01

اس دوران ٹرمپ کے ایک مخالف شخص نے اسٹیج کی طرف بڑھنے کی کوشش کی۔ تقریب میں موجود لوگوں میں بھی بھگدڑ مچ گئی۔

غیرملکی خبر رساں ادارے کے مطابق سیکرٹ سروس کے اہلکاروں نے فوراً ٹرمپ کو اپنے حصار میں لے لیا اور اسٹیج سے لے گئے اورگڑبڑ کرنے والے شخص کو بھی گرفتار کر لیا گیا۔

آسٹن نامی مشکوک شخص کی تلاشی لینے پر اس کے قبضے سے اسلحہ برآمد نہیں ہوا، اس کا کہنا تھا کہ میرے پاس پستول نہیں تھی، صرف احتجاج کر رہاتھا۔

trump-post-02

مجمعے میں لوگوں نے شور مچایا اور مجھے تشدد کا نشانہ بھی بنایا گیا، آسٹن نے کہا کہ میں یہ پیغام لے کر آیا تھا کہ ریپبلکن پارٹی کے لوگ ٹرمپ کے سپورٹر نہیں۔

اس نے کہا کہ میں ریپبلکن کا سپورٹر ہوں ڈونلڈ ٹرمپ کا نہیں، مخالف شخص کی گرفتاری کے بعد جب حالات قابو میں آئے تو ڈونلڈ ٹرمپ تقریر کرنے واپس آئے۔

انہوں نے بر وقت کارروائی کرنے پر سیکرٹ سروس کا شکریہ ادا کیا۔ ان کا کہنا تھا کہ میں نے کبھی نہیں کہا کہ میری جدوجہد آسان ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں