site
stats
عالمی خبریں

امریکہ کے نئے منتخب صدر ڈونلڈ ٹرمپ کون ہیں؟

نیویارک : کیا آپ جانتے ہیں امریکہ کے نئے منتخب صدر ڈونلڈ ٹرمپ کون ہیں؟

نئے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ چودہ جون انیس سوچھیالیس میں نیویارک کے علاقے کوئنز لینڈ میں پیدا ہوئے، تیرہ سال کے ہوئے تو ٹرمپ کے تند و تیز تیور دیکھ کر انکے والد نے انہیں ملٹری اکیڈمی میں بھیج دیا۔

3

22

trump123

گریجویشن کے بعد رئیل اسٹیٹ کے آبائی کاروبار میں شامل ہوئے اور کئی بلند و بالا عمارتیں کھڑی کیں اور دیکھتے ہی دیکھتے شہرت ک بلندیوں پر پہنچ گئے۔

5

33

145

ٹرمپ آرگنائزیشن کے صدر ڈونلڈ ٹرمپ تین ارب ستر کروڑ ڈالر کے اثاثوں کے ساتھ دنیا بھر میں آفس ٹاور، ہوٹل، کیسینوز، گالف کورسز اور مشہور تنصیبات کے مالک ہیں۔

123

tru1

125

دو ہزار چار میں دی اپریٹس کے نام سے رئیلیٹی ٹی وی شو کا آغاز کیا، جس نے انکی شہرت میں مزید اضافہ کیا۔

trump26

 

ڈونلڈ ٹرمپ کاروبار میں کامیاب مگر ازدواجی زندگی میں دو بار ناکام ہوئے ڈونلڈ ٹرمپ نے ایوانا سے پہلی شادی کی ، جس سے ڈونلڈ ٹرمپ کے تین بچے ایوانکا، ڈونلڈ جونیئر اور ایرک ہے لیکن ڈونلڈ اور ایوانا کے درمیان علیحدگی کے بعد طلاق ہوگئی ۔

us-1

12364

سن 1993 میں ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنی نئی محبت مارلا میپلس سے شادی کی تاہم یہ تعلق محض 4 سال پر مبنی رہا۔ ڈونلڈ اور مارلا کی پہلی اور واحد بیٹی ٹفنی آریانہ ہے۔

1236

2

ڈونلڈ ٹرمپ نے 2005ء میں ایک بار پھر سلوویکین ماڈل میلانیا سے شادی کی ، جن سے ایک بیٹا بیرن ہے۔

263

26

 

ڈھیروں کامیابیاں سمیٹنے کے بعد دوہزار بارہ میں ٹرمپ نے صدارتی دوڑ میں شامل ہونے کی خواہش ظاہر کی اور دو ہزار سولہ میں امریکی صدارتی امیدوار بنے اور جیت حاصل کی۔


مزید پڑھیں : ڈونلڈ ٹرمپ امریکہ کے نئے صدر منتخب ہوگئے


 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top