site
stats
عالمی خبریں

ڈونلڈ ٹرمپ کا ہتھیاروں کی فروخت کے قانون کوسخت کرنے پر زور

واشنگٹن : امریکہ میں ممکنہ ریپبلکن صدارتی امیدوار ڈونلڈٹرمپ نے ملک میں ہتھیاروں کی فروخت کے قانون کوسخت کرنے پرزور دے دیا.

تفصیلات کے مطابق امریکہ میں ہتھیاروں کی فروخت کے پرزور حامی ریپبلکن صدارتی امیدوار ڈونلڈٹرمپ کاکہناہےکہ وہ چاہتے ہیں کہ دہشت گردوں پرنظر رکھےجانے والی فہرست میں شامل افرادکو ہتھیاروں کی خریداری سے روکاجاسکے.

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹرپر اپنے پیغام میں ڈونلڈٹرمپ نےلکھا کہ وہ اس معاملے پرنیشنل رائفل ایسوسی ایشن کے نمائندوں ملاقات کریں گے.

نیشنل رائفل ایسوسی ایشن کےنمائندوں کاکہناہےکہ وہ ڈونلڈٹرمپ سے ملاقات کریں گے لیکن وہ پہلےسےہی دہشت گردوں کوہتھیاروں کےفروخت کے مخالف ہیں.

یاد رہےگذشتہ ماہ نیشنل رائفل ایسوسی ایشن کے صدرکرس کوکس نے اپنی تنظیم کے سالانہ اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ اجلاس میں موجود ہزاروں محب الوطن شرکاء،ایسوسی ایشن کے امریکہ بھر میں پانچ ملین ممبرز اوردس ملین سے زائد ہمارے سپورٹرز کی نمائندگی کرتے ہوئے میں امریکہ کے صدارتی امیدوار کے لیے ڈونلڈ ٹرمپ کی حمایت کرتا ہوں.

واضح رہے کہ گذشتہ ماہ ڈونلڈ ٹرمپ نے اسلحہ فروشوں کے کاروبار کو آئینی و قانونی تحفظ دینے،اورامریکہ میں موجود “بندوق فری زون” ختم کرنے کا برملہ اظہا کیا تھا،جس کے بعد امریکہ کی قومی رائفل ایسوسی ایشن نے ڈونلڈ ٹرمپ کی حمایت کا اعلان کردیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top