The news is by your side.

Advertisement

رینجرز کی ڈاکٹرفاروق ستار کو گاڑی سے اتار کر تلاشی

کراچی: رینجرز نے اسنیپ چیکنگ کے دوران ڈاکٹر فاروق ستار کو گاڑی سے اتار کر تلاشی لی، مختلف کارروائیوں میں 19 ملزمان کو گرفتار کرلیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق رینجرز اہلکار کی جانب سے کراچی میں اسنیپ چیکنگ کا سلسلہ جاری ہے، سندھ  رینجرز نے کراچی کے علاقوں کلفٹن اور دو تلوار پر بھی اسنیپ چیکنگ کی۔

اس دوران مختلف گاڑیوں کی تلاشی لی گئی، کلفٹن میں اسنیپ چیکنگ کے دوران رینجرز نے دو تلوار کے مقام پر ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ ڈاکٹر فاروق ستار کی گاڑی بھی روک لی۔

اس موقع  پر ڈاکٹر فاروق ستار کو ان کی گاڑی سے اتار کر گاٰڑی کی تلاشی لی گئی، رینجرز کے اہلکاروں نے ان کے گارڈزکا اسلحہ بھی چیک کیا۔

اس دوران ڈاکٹر فاروق ستار خوشگوار انداز میں رینجرز کے افسر کرنل عمر کے ساتھ گفتگو کرتے رہے۔ انہوں نے رینجرز کی اسنیپ چیکنگ کو سراہا۔ تلاشی دینے کے بعد فاروق ستار رینجرز افسر سے مصافحہ کر کے اپنی منزل کی جانب روانہ ہوگئے۔

دوسری جانب رینجرز نے شہر کے مختلف علاقوں میں کارروائی کرکے انیس ملزمان کو گرفتار کرلیا۔ ملزمان میں ایم کیوایم لندن کا مبینہ بھتہ خور محمد سمیع اور کالعدم تحریک طالبان کا کارندہ حکم خان افغانی بھی شامل ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں