The news is by your side.

Advertisement

عراقی شہری نے لاکھوں ڈالرز کی لاٹری جیت لی

ابوظہبی : دبئی کے عالمی ہوائی اڈے پر لاٹری کا ٹکٹ خریدنے والے 43 سالہ عراقی شہری نے 10 لاکھ امریکی ڈالرز (14 کروڑ سے زائد پاکستانی روپے) انعام میں جیت لیے۔

تفصیلات کے مطابق پہلی مرتبہ متحدہ عرب امارات میں ملازمت کرنے والے عراقی شہری نے دبئی انٹرنیشنل ایئر پورٹ کے ڈیوٹی فری لکی ڈرا سے دس لاکھ امریکی ڈالرز کی انعامی رقم جیت کر اپنے نام کرلی۔

اماراتی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ عراقی شہری 43 سالہ قسیم طالب گذشتہ کئی برسوں سے ملینیم ملینئر کمپنی کا لاٹری ٹکٹ خرید رہے تھے۔

مقامی میڈیا کا کہنا تھا کہ طالب ایروس نامی کمپنی میں مینجر کی حیثیت سے خدمات انجام دے رہے ہیں، جب انہیں لاٹری کے متعلق بتایا گیا تو یہ عراق جانے کےلیے ایئرپورٹ پر موجود تھے اور 45 منٹ بعد طالب کی فلائٹ تھی۔

عراقی شہری کا کہنا تھا کہ ’میں دبئی ڈیوٹی فری لاٹری کمپنی کا بے حد شکر گزار ہوں، میں یہ رقم کینسر جیسی ملک بیماری سے لڑنے والے مریضوں کےلیے خیرات کردوں گا‘۔

قسیم طالب کا کہنا ہے کہ میری بہن اور میری والدہ کینسر جیسے مہلک مرض میں مبتلا تھیں جس کے باعث ان کی موت واقع ہوئی اس لیے میں نے یہ رقم خیرات کرنے کا فیصلہ کیا۔

اماراتی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ ملینیم ملینئر کمپنی کی جانب سے 35 ویں سالگرہ کے موقع پر دو لکی ڈرا کا انعقاد کیا گیا تھا جس میں دوسرا انعام (دس لاکھ امریکی ڈالرز) ایک سعودی شہری الاوتیبی علی ترہیب کا نکلا ہے تاہم اس سے رابطہ نہیں ہوسکا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں