ہفتہ, مئی 25, 2024
اشتہار

دبئی فیصلہ پی ڈی ایم کا فیصلہ نہیں ہوگا: ترجمان پی ڈی ایم

اشتہار

حیرت انگیز

کراچی: پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) کے ترجمان نے کہا ہے کہ دبئی فیصلہ پی ڈی ایم کا فیصلہ نہیں ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان پی ڈی ایم حافظ حمد اللہ نے اے آر وائی نیوز کے ایک پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ دبئی میں کیا گیا فیصلہ پاکستان اور پی ڈی ایم کا فیصلہ نہیں ہوگا۔

انھوں نے کہا ہمیں اعتراض دبئی میں ہونے والی ملاقات پر نہیں، بلکہ اس سے لاعلم رکھے جانے پر ہے، ہمیں ملاقات کی خبر بھی میڈیا کے ذریعے ملی۔ حافظ حمد اللہ کا کہنا تھا کہ جے یو آئی پی ڈی ایم کی اہم جماعت ہے، اسے اس طرح نظر انداز نہیں کیا جا سکتا، نگران سیٹ اپ اور دیگر معاملات پر ہمیں اعتماد میں لینا چاہیے تھا۔

- Advertisement -

گزشتہ روز پی ڈی ایم سربراہ مولانا فضل الرحمان نے بھی دبئی میں آصف زرداری اور نواز شریف کی ملاقات پر تحفظات کا اظہار کیا تھا، انھوں نے میڈیا سے گفتگو میں کہا کہ ن لیگ کو پی ڈی ایم کو اعتماد میں لے کر دبئی میں ملاقات کرنی چاہیے تھی۔

دبئی میں زرداری نواز ملاقات پر مولانا فضل الرحمان نے اعتراض اٹھا دیا

انھوں نے ڈھکے چھپے الفاظ میں پی ٹی آئی سے اتحاد کے امکان کو بھی ظاہر کیا اور کہا کہ چیئرمین پی ٹی آئی نے 2002 میں مجھے وزیر اعظم امیدوار کے طور پر ووٹ دیا تھا، اگرچہ ان کے ووٹ کے باوجود میں الیکشن نہیں جیت سکا تھا، لیکن اگر مجھ پر یہ انکشاف نہ ہوتا کہ وہ مغربی دنیا کا ایجنٹ ہے تو ووٹ کا قرض اتارتا۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں