The news is by your side.

Advertisement

دبئی میں فلائنگ کاریں کب اڑیں گی؟

دبئی: دبئی جیسے شہروں میں ٹریفک جام جلد ہی ماضی کی بات ہو جائے گی، کیوں کہ ایک امریکی کمپنی سڑک اور آسمان کے درمیان پُل کے طور پر ایک اڑنے والی گاڑی تیار کر رہی ہے، جو نہ صرف فضا میں اڑے گی بلکہ زمین پر بھی چلے گی۔

امریکی کمپنی (LuftCar) ایک ایسی خود مختار کار کی تیاری میں مصروف ہے، جسے 2 سالوں میں دبئی میں لانچ کیا جائے گا، یہ ہیلی کاپٹر گاڑی نہ صرف اُڑ سکے گی بلکہ زمین پر بھی چلے گی۔

خلیج ٹائمز کے مطابق اُڑنے والی گاڑی بالکل ایک ہیلی کاپٹر کی ساخت جیسی ہوگی، جسے اڑنے والے ماڈیول سے منسلک اور الگ کیا جا سکتا ہے، 6 پروپیلرز سے لیس یہ گاڑی ہیلی کاپٹر کی طرح سیدھے انداز میں ٹیک آف اور لینڈ کرے گی۔

الیکٹرک ورٹیکل ٹیک آف اینڈ لینڈنگ (eVTOL) کا 4 ہزار فٹ کی بلندی پر زیادہ سے زیادہ رفتار 220 میل فی گھنٹہ کے ساتھ زیادہ سے زیادہ فاصلہ 300 میل ہے، ایک ہی وقت میں یہ کار سڑک پر 150 میل سفر کر سکتی ہے۔

رواں ماہ 14 نومبر کو المکتوم انٹرنیشنل ایئر پورٹ پر شروع ہو نے والے دبئی ایئر شو 2021 میں اس گاڑی کو بنانے والی کمپنی کی جانب سے بھی شرکت کی گئی ہے۔

ہائیڈروجن گیس سے چلنے والی گاڑی کی قیمت 3 لاکھ 50 ہزار امریکی ڈالرز ہوگی، جس میں پانچ افراد کے بیٹھنے کی گنجائش ہوگی۔

اس فلائنگ کار کو 2023 یا 2024 میں لانچ کیا جائے گا، جس کا مقصد دبئی ٹریفک جام جیسے مسئلے سے بچاؤ اور اس کا حل تلاش کرنا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں