The news is by your side.

Advertisement

دبئی حکومت کا ریٹائرڈ افراد کے لیے بڑا اعلان

دبئی: دبئی محکمہ سیاحت و مارکیٹنگ نے ’دبئی میں ریٹائرمنٹ‘ پروگرام جاری کیا ہے، اس پروگرام کے تحت ریٹائرڈ افراد کو 5 سالہ ریٹائرمنٹ ویزہ جاری کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق یو اے ای کے نائب صدر شیخ محمد بن راشد آل مکتوم کی ہدایت پر دبئی محکمہ سیاحت و مارکیٹنگ نے ریٹائرڈ افراد کے لیے پروگرام کا آغاز کیا ہے اور اس کی بدولت دبئی ریٹائرڈ افراد کی آماج گاہ بن جائے گا، یہ پروگرام دبئی میں مقیم لوگوں کے علاوہ دنیا کے ہر ملک میں ریٹائرڈ ہونے والے افراد کا پسندیدہ مرکز بنے گا۔

الامارات الیوم کے مطابق ’دبئی میں ریٹائرمنٹ‘ مشرق وسطیٰ میں اپنی نوعیت کا پہلا پروگرام ہے، یہ 55 برس سے زیادہ عمر کے غیر ملکیوں لے لیے ہے۔اس پروگرام کے تحت معمر افراد کو دبئی میں منفرد طرز حیات سے لطف اٹھانے کا موقع ملے گا۔

دبئی فار ٹورازم نے اس پروگرام کی مارکیٹنگ کا آغاز کر دیا ہے، اس کے ذریعے ریٹائرڈ افراد کو صحت نگہداشت، غیر منقولہ جائیدادوں، انشورنس اور بینکوں کی طرف سے مختلف پیکج جاری کیے جائیں گے۔

دبئی میں ریٹائرمنٹ پروگرام کی تفصیلا اس ویب سائٹ سے www.retireindubai.com حاصل کی جاسکتی ہیں۔

دبئی حکومت کی جانب سے اس پروگرام میں ریٹائرڈ افراد کو 5 سالہ ریٹائرمنٹ ویزہ جاری کیا جائے گا جس میں توسیع ہوسکے گی، یہ ویزہ ان لوگوں کو جاری کیا جائے گا جن کی ماہانہ آمدنی بیس ہزار درہم 5500 امریکی ڈالر ہوگی۔

آمدنی انویسٹمنٹ یا پینشن کی رقم سے حاصل ہوسکتی ہے، اس کا ایک طریقہ یہ ہے کہ ریٹائرڈ شخص کے بینک اکاونٹ میں 10 لاکھ درہم ہوں یا دبئی میں 20 لاکھ درہم مالیت کی جائیداد کا مالک ہو۔

Comments

یہ بھی پڑھیں