The news is by your side.

Advertisement

ایمنسٹی اسکیم میں دبئی سےاثاثے ظاہر کرنے والے سب سےآگے ، ذرائع ایف بی آر

یکم جون سے اب تک سولہ لاکھ سے زائد افراد نے ایف بی آر کی ویب سائٹ سے رجوع کیا

اسلام آباد : ایف بی آر ذرائع کا کہنا ہے کہ یکم جون سے اب تک سولہ لاکھ سے زائد افراد نے ایف بی آر کی ویب سائٹ سے رجوع کیا، ٹیکس ایمنسٹی میں دبئی سےاثاثے ظاہر کرنے والے سب سےآگے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق اثاثے ظاہر کرنے کی اسکیم سےفائدہ اٹھانےکا کل آخری روز ہے، اسکیم سےفائدہ اٹھانے کے لئے بڑی تعدادمیں ایف بی آر کی ویب سائٹ پر وزٹ کیا۔

یکم جون سے اب تک سولہ لاکھ سے زائد افراد نے ایف بی آر کی ویب سائٹ سے رجوع کیا، یومیہ چھپن ہزار افراد ایف بی آرکی ویب سائٹ کا وزٹ کررہے ہیں اور بیس جون کے بعد ان کی تعداد میں تیزی سےاضافہ ہوا۔

پاکستان کے علاوہ مختلف ملکوں سے ٹریفک ویب سائٹ پر آرہا ہے، جس میں امریکا پہلے، متحدہ عرب امارات دوسرے اور سعودی عرب تیسرے نمبر پر ہے۔

ذرائع ایف بی آر کا کہنا ہے پاکستانیوں نےدبئی کی جائیدادوں کوبڑے پیمانے پر ظاہر کیا، ٹیکس ایمنسٹی میں دبئی سےاثاثے ظاہر کرنے والے سب سےآگے ہیں۔

مزید پڑھیں : پاکستانیوں نے ایمنسٹی اسکیم سے 10 کھرب کے بیرونی اثاثے قانونی بنالئے ،خلیج ٹائمز

دوسری جانب ایف بی آر کے مطابق کے تمام فیلڈ دفاتر 29 جون کو رات 8بجے اور 30 جون کو رات 11بجے تک کھلے رہیں گے، تمام ٹیکس گذار ٹیکس اور ڈیوٹیزاور ٹیکس گوشوارے جمع کرا سکتے ہیں ، 30جون تک مستفید ہونے والوں کو ہر ممکن سہولت فراہم کی جائیں گی۔

یاد رہے چند روز قبل متحد ہ عرب امارات کے جریدے خلیج ٹائمز نے دعویٰ کیا تھا کہ ایمنسٹی اسکیم سے بیرون ملک مقیم پاکستانیوں نے 10 کھرب کے بیرونی اثاثے قانونی بنالئے ہیں ، سب سے زیادہ یو اے ای میں موجود اثاثے قانونی بنائے گئے اور یو اے ای میں موجود 346 ارب کے اثاثے سفید کیےگئے۔

عرب اخبار نے کہا تھا یو اے ای کے بعد سب سے زیادہ اثاثےسوئزر لینڈ میں بنائےگئے، تیسرے نمبر پر برطانیہ اور چوتھے نمبر پر سنگاپور جبکہ پانچواں نمبر برٹش ورجن آئی لینڈز میں اثاثے بنائےگئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں