The news is by your side.

Advertisement

بھارتی والدین نے اپنے ساتھ پولیس کو بھی حواس باختہ کردیا

دبئی : والدین نے بیٹی کو گھر میں نہ پاکر پورا شہر سر پر اٹھا لیا لیکن کئی گھنٹوں بعد جب حقیقت آشکار ہوئی تو پولیس بھی سر پکڑ کر بیٹھ گئی۔

اُردو کے مشہور محاورے “بچہ بغل میں اور ڈھنڈورا شہر میں” کے مصداق کچھ ایسا ہی معاملہ دُبئی میں بھی پیش آیا ہے جہاں بھارتی والدین نے اپنی کم سن لڑکی کے گھر میں نظر نہ آنے پر حواس باختہ ہو کر پولیس کو رپورٹ درج کرادی۔

دُبئی پولیس کی جانب سے بتایا گیا ہے کہ صبح کی سیر کو جانے والی اُم سقیم کی رہائشی15سالہ بھارتی لڑکی ہیرینی کیرانی لاپتہ ہو گئی تھی۔ والدین سمجھتے رہے کہ ان کی بچی اغوا ہو گئی ہے یا ناراض ہو کر کہیں دُور چلی گئی ہے۔

رپورٹ کے اندراج کے بعد پولیس اہلکار بچی کو17گھنٹے تک آس پاس کے علاقوں میں تلاش کرتے رہے، سوشل میڈیا پر لڑکی کی گمشدگی کے اشتہارات بھی لگائے گئے۔

اس کے علاوہ شہر کے تمام بڑے اخبارات پر بھی لاپتہ ہونے کی خبریں شائع ہوگئیں اور آخرکار 17 گھنٹوں بعد یہ بات سامنے آئی کہ15 سالہ لڑکی گھرسے باہر ہی نہیں گئی تھی بلکہ والدین سے کسی بات پر ناراض ہو کر چھت پر جاکر چھُپ گئی تھی۔

ذرائع کے مطابق صبح چھ بجے سے رات ساڑھے گیارہ تک یہ لڑکی گھر کی چھت پر ہی چھُپی رہی، اور اس کے والدین اور پولیس پورے شہر میں تلاش کرکے ہلکان ہوتی رہی۔

ہیرینی نے پولیس کو بتایا کہ اس بار اس کے امتحانات میں نمبر کم آئے تھے، جس پر ناراض والدین نے اس کا موبائل فون چھین لیا تھا وہ اپنے والدین کی اس سختی پر ناراض تھی اور گھر کی چھت پر جا کر بیٹھی رہی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں