site
stats
یو اے ای

سعودی عرب میں مٹی کا طوفان، تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل

ریاض: سعودی عرب کے دارالحکومت میں ریت کے طوفان نے تباہی مچادی جس کے باعث نظامِ زندگی بری طرح سے متاثر ہوگیا اور تدریسی و کاروباری سرگرمیاں بھی معطل ہوگئیں۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب کے دارالحکومت میں منگل کی رات ریت کا شدید ترین طوفان آیا جس کے باعث حد نگاہ میں انتہائی کمی ہوئی اور اس کے اثرات بدھ کی صبح تک رہے۔

حکومت نے شہریوں کو کو متنبہ کرتے ہوئے کو احتیاطی تدابیر کا ہدایت نامہ جاری کردیا جس کے مطابق کوئی بھی شہری بلا ضرورت گھر سے باہر نہ نکلے اور وہ سڑکوں پر لگے بل بورڈز سے دور رہیں۔

سعودی عرب میں آنے والے طوفان کی مختلف شہریوں نے ویڈیوز اور تصاویر بنا کر سوشل میڈیا پر شیئر کیں جو بہت تیزی سے وائرل ہوئیں۔

موسم پر نظر رکھنے والوں کا کہنا ہے کہ مٹی کا طوفان موسمی تغیراتی تبدیلیوں کے نتیجے میں آیا، یہ سلسلہ بدھ کی شام کے بعد کم ہونا شروع ہوجائے گا جبکہ سعودی عرب کے تمام ہی شہروں میں درجہ حرارت مزید کم ہوگا جس کے باعث گرمی کی شدت کم ہوجائے گی۔

سعودی میڈیا کے مطابق مٹی کے طوفان کے نتیجے میں کسی قسم کا کوئی بڑا جانی نقصان نہیں ہوا تاہم دو روز تک مسلسل کاروبار بند رہنے سے معیشت کو نقصان کا سامنا رہا۔

مزید تصاویر اور ویڈیو

ویڈیو


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

loading...

Most Popular

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top