الیکشن کمیشن نے سینیٹ انتخابات کے نتائج جاری کردیے -
The news is by your side.

Advertisement

الیکشن کمیشن نے سینیٹ انتخابات کے نتائج جاری کردیے

اسلام آباد: الیکشن کمیشن آف پاکستان نے سینیٹ الیکشن 2018 کے نتائج جاری کردیے جس کے مطابق سینیٹ میں مسلم لیگ ن کے حمایت یافتہ امیدواروں کی تعداد 33 ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق الیکشن کمیشن نے سینیٹ انتخابات کے نتائج جاری کردیے جس کے مطابق مسلم لیگ ن کے حمایت یافتہ امیدواروں کی تعداد 33 ہوگئی، پاکستان پیپلزپارٹی 20 نشستوں کے ساتھ دوسرے نمبرپرجبکہ پی ٹی آئی 12 سیٹوں کے ساتھ سینیٹ میں تیسری پوزیشن پرہے۔

الیکشن کمیشن کے مطابق سینیٹ میں 15 نشستیں آزادا میدواروں کے پاس ہیں، ایم کیوایم کی 5، جمعیت علمائےاسلام ف کی سینیٹ میں 4 نشستیں، نیشنل پارٹی اورپشتونخوامیپ کی بھی سینیٹ میں 5،5 نشتیں ہیں۔


سینیٹ انتخابات: ن لیگ کے حمایت یافتہ 15، پیپلزپارٹی کے 12امیدوار کامیاب


الیکشن کمیشن کے جاری کردہ نتائج کے مطابق مسلم لیگ فنکشنل، اےاین پی کی سینیٹ میں ایک ایک سیٹ ہے جبکہ جماعت اسلامی کی2، بی این پی مینگل کی سینیٹ میں ایک نشست ہے۔

واضح رہے کہ چیئرمین اور ڈپٹی چیئرمین کے لیے کسی بھی جماعت کو کم ازکم 53 ووٹ درکار ہیں جس کے لیے سیاسی جوڑ توڑ کا سلسلہ شروع ہوگیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانےکے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں