site
stats
اہم ترین

کراچی: عبدالستار ایدھی قومی اعزازات کے ساتھ سپرد خاک، ہر آنکھ اشک بار

کراچی: پیکر انسانیت و فخرِ پاکستان عبد الستار ایدھی کو قومی اعزازت کے ساتھ سپرد خاک کردیا گیا،صدر مملکت، تینوں مسلح افواج کے سربراہان،چیئرمین سینیٹ،گورنر سندھ، وزیراعلیٰ پنجاب اور وزیراعلیٰ سندھ سمیت دیگر شخصیات نے نماز جنازہ میں شرکت کی۔

تفصیلات کے مطابق انسانی خدمت کے چراغ کو روشن رکھنے والے عبد الستار ایدھی کا آخری سفر تمام ہوا،ان کے جسد خاکی کو فیصل ایدھی نے آہوں اور سسکیوں میں‌ قبر میں اُتارا اور اُن کی مغفرت کی دعا کی۔ ایدھی صاحب کی نماز جنازہ مولانا احمد خان نیازی کی امامت میں نیشنل اسٹیڈیم میں ادا کی گئی تھی۔

صدر پاکستان ممنون حسین،تینوں مسلح افواج کے سربراہان،چیئرمین سینیٹ رضا ربانی،وزیراعلیٰ سندھ قائم علی شاہ،وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف، گورنر سندھ عشرت العباد سمیت دیگر سیاسی شخصیات نے نیشنل اسٹیڈیم میں عبدالستار ایدھی کی نماز جنازہ میں شرکت کی۔

پیکرانسانیت و فخرِ پاکستان عبد الستار ایدھی کی نماز جنازہ میں سیاسی رہنماؤں صوبائی وزیر نثار کھو ڑو،سینیٹر سعید غنی،جماعت اسلامی کے حافظ نعیم الرحمان،ایم کیوایم کے ڈاکٹر فاروق ستار،خواجہ اظہار الحسن پاک سرزمین پارٹی کے ڈا کٹر صغیر احمد،وسیم آفتاب نامزد ڈپٹی میئر ارشد وہرہ،اے این پی کے شاہی سید،پی ٹی آئی کے اسدعمر،عمران اسماعیل اور عارف علوی نے بھی شرکت کی۔

عبدالستار ایدھی کی تدفین ایدھی ویلیج سپر ہائی وے پر ہوئی،میت کو غسل ان کے صاحبرادے فیصل ایدھی نےدیا،عبدالستار ایدھی کی آنکھیں ان کی وصیت کے مطابق عطیہ کردی گئیں۔

ڈی جی آئی ایس پی آر کے مطابق عبدالستار ایدھی کو گارڈ آف آنر اور سلامی دی گئی،پاک آرمی کے ترجمان کے مطابق عبدالستار ایدھی کو سرکاری اعزار کے ساتھ سپرد خاک کیا گیا۔

E1

نیشنل اسٹیڈیم کے دو دروازے وی وی آئی پیز اور چار دروازے عوام کے لیے مختص تھےجبکہ وی وی آئی پیز اور عام عوام کے لیے الگ الگ دروازوں کو استعمال کیا گیا، عوام کی بڑی تعداد نےنماز جنازہ میں شرکت کی۔

نماز جنازہ سے قبل ڈی جی رینجرز میجر جنرل بلال اکبر نے نیشنل اسٹیڈیم کا دورہ کیا اور عبدالستار ایدھی کے جنازے کے لیے کیے گئے سیکیورٹی انتظامات کا جائزہ لیا تھا۔

اس موقع پر چار سو سے زائد رینجرز اہلکار اسٹیڈیم کے اندر اور باہر جبکہ پولیس اہلکار بھی اسٹیڈیم کے اندر تعینات کیے گئےتاہم نیشنل اسٹیڈیم میں شہریوں کے داخلے سے پہلے بم ڈسپوزل اسکواڈ سرچنگ اور سوئپنگ کی گئی۔

E2

عبدالستار ایدھی کی نماز جنازہ سے قبل حسن اسکوائر سے اسٹیڈیم جانے والی سڑک بند کردی گئی تاہم پارکنگ ایکسپو سینٹر،پاکستان اسپورٹس کمپلکس،چائنا گراؤنڈ اور بحریہ یونیورسٹی میں قائم کی گئی ہے۔

محسن انسانیت عبدالستار ایدھی کے انتقال پر سوگ میں کراچی اور حیدرآباد کے کاروبار بند رہیں گے۔

*محسنِ انسانیت عبد الستار ایدھی اب ہم میں نہیں رہے

ایدھی صاحب کئی روز سے کراچی میں واقع ایس آئی یو ٹی میں زیرعلاج تھے،عبدالستار ایدھی کے گردوں نے کام کرنا چھوڑ دیا تھا،دوران ڈائلیسز انہیں سانس کی تکلیف کے سبب وینٹی لیٹر پرمنتقل کیا گیا،جہاں چھ گھنٹے کے بعد وہ خالق حقیقی سے جاملے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top