The news is by your side.

Advertisement

بھائی کی شادی میں رقص کرتے نوجوان کی اچانک موت

قاہرہ: مصر میں ایک شادی کے دوران دولھے کا بھائی رقص کرتے کرتے اچانک گر گیا اور اس کی موت واقع ہو گئی۔

تفصیلات کے مطابق مصر کے شہر المنزلہ میں بھائی کی شادی کی تقریب کے دوران نوجوان رقص کرتے ہوئے گر پڑا اور موقع پر اس کی موت واقع ہو گئی۔

مقامی میڈیا رپورٹس کے مطابق دولھے کے جوان بھائی کی اچانک موت کی وجہ سے شادی کی تقریب میں صف ماتم بچھ گئی، نوجوان شادی میں آئے دیگر مہمانوں کے ساتھ رقص کر رہا تھا، اچانک دل کا دورہ پڑنے سے گر پڑا۔

27 سالہ نوجوان محمد محمود رشد موت کی آہٹ سے بے خبر بھائی کی شادی کی خوشی میں رقصاں تھا، اچانک بے ہوش ہو کر گر پڑا، کچھ دیر تک تو لوگوں نے اس کی طرف توجہ بھی نہیں دی، لیکن پھر تشویش میں مبتلا ہو کر جب اسے اٹھانا چاہا تو وہ بے حس و حرکت تھا۔

نوجوان کو بے ہوشی کی حالت میں فوری طور پر قریبی اسپتال پہنچایا گیا تاہم ڈاکٹرز نے معائنے کے بعد افسوس ناک خبر سنا دی کہ نوجوان دل کا دورہ پڑنے سے فوت ہو چکا ہے۔

موت کی خبر پہنچنے پر شادی کے گھر میں کہرام مچ گیا، دولھے کی ماں اپنے جواں سال بیٹے کی اچانک موت پر صدمے سے بے ہوش ہو گئیں۔

یہ خبر سن کر المنزلہ شہر کے سیکڑوں لوگ نوجوان کی موت پر تعزیت کے لیے اہل خانہ کے ہاں آئے، جہاں شادی کے لیے لگائے گئے ٹینٹس تعزیتی جلسہ گاہ کا روپ دھار گئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں