سرفراز احمد پر پابندی، احسان مانی آئی سی سی پر برہم
The news is by your side.

Advertisement

سرفراز احمد پر پابندی، احسان مانی آئی سی سی پر برہم

لاہور: سرفراز احمد پر پابندی پر چیئرمین پی سی بی احسان مانی آئی سی سی پر برہم ہوگئے، چیئرمین پی سی بی نے کہا کہ معافی کے باوجود سرفراز احمد پر پابندی سمجھ سے بالاتر ہے۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد پر 4 میچز کی پابندی پر چیئرمین پی سی بی احسان مانی نے آئی سی سی کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ سرفراز کے معاملے پر بیورو کریسی حاوی ہوئی ہے۔

احسان مانی نے کہا کہ سرفراز احمد نے اپنی غلطی تسلیم کرنے کے بعد جنوبی افریقی کھلاڑی سے معافی بھی مانگ لی تھی اس کے باوجود آئی سی سی کا سزا دینا سمجھ سے بالاتر ہے۔

چیئرمین پی سی بی نے کہا کہ دونوں کھلاڑیوں اور بورڈ میں معاملہ حل ہوگیا تھا اس کے بعد آئی سی سی میدان میں آگیا، اگر یہ صلح آئی سی سی رولز کے تحت نہیں ہوئی تو اس کا مطلب یہ نہیں کہ صلح نہیں ہوئی، جنوبی افریقی کپتان ڈوپلیسی نے اس معاملے کو ختم کردیا تھا۔

مزید پڑھیں: شعیب اختر مجھ پر ذاتی حملے کررہے ہیں، سرفراز احمد

انہوں نے کہا کہ سرفراز نے جو کچھ بولا، وہ کلچر کا فرق تھا پاکستان میں ایسے الفاظ کو سنجیدہ نہیں لیا جاتا ہے اور سرفراز نے جان بوجھ کر ایسا نہیں کیا ہے۔

واضح رہے کہ جنوبی افریقا کے خلاف دوسرے ون ڈے میچ میں جنوبی افریقی کھلاڑی فلک کوائیو کو جملے کسنے پر سرفراز احمد پر آئی سی سی کی جانب سے 4 میچز کی پابندی عائد کی گئی تھی۔

پاکستان کرکٹ بورڈ نے سرفراز احمد کو 4 میچز کی پابندی کے بعد وطن واپس بلالیا تھا، سرفراز احمد کا وطن واپسی پر کہنا تھا کہ معافی مانگی پھر بھی مجھے سزا ملی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں