The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب میں عید الفطر کی تعطیلات کا اعلان ہو گیا

ریاض: سعودی عرب میں عید الفطر کی تعطیلات کا اعلان ہو گیا، سعودی وزارت افرادی قوت نے سرکاری اور نجی اداروں کے لیے عید کی تعطیلات کا اعلان کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب میں عید کی تعطیلات جمعرات 21 رمضان 1441ھ کو ڈیوٹی مکمل کر کے شروع ہوگی اور اتوار 8 شوال سے دفاتر کھلیں گے۔

وزارتِ افرادی قوت نے نجی اداروں سے متعلق عید الفطر کی تعطیلات کے بارے میں بتایا کہ قانون محنت کے مطابق نجی اداروں میں عید کی چھٹی 4 دن کی ہوگی، جس کی شروعات 29 رمضان کی ڈیوٹی مکمل کرنے کے بعد ہوگی۔

وزارتِ افرادی قوت نے بیان میں کہا کہ نجی ادارے کے ہر ملازم کو قانون محنت کی دفعہ 112 کے مطابق تقریبات کے موقع پر مکمل محنتانے کے ساتھ چھٹی لینے کا حق ہے۔

سعودی عرب، عید کے ایام میں کرفیو ہوگا؟ اعلان ہوگیا

خیال رہے کہ سعودی حکومت نے کرونا کے بڑھتے ہوئے کیسز کے پیش نظر ملک بھر میں عید کے ایام میں 24 گھنٹے کا سخت کرفیو لگانے کا اعلان کیا ہے۔ سعودی حکومت نے مملکت میں جزوی کرفیو میں 22 مئی تک توسیع کر دی ہے۔ وزارتِ داخلہ کی جانب سے جاری اعلامیے کے مطابق مکہ مکرمہ سمیت مختلف علاقوں کے شہریوں کو صبح 9 سے شام 5 بجے تک گھروں سے باہر نکلنے کی مشروط اجازت دی جائے گی۔

وزارت داخلہ کے مطابق 23 مئی (تیسویں روزے) سے 27 مئی یعنی چار شوال تک تک ملک بھر میں مکمل کرفیو نافذ کیا جائے گا، اس دوران کسی بھی شہری کو گھر سے باہر نکلنے کی اجازت نہیں ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں