spot_img

تازہ ترین

بانی پی‌ ٹی آئی نے صدر کے لیے کِسے نامزد کیا؟ نام سامنے آگیا

اسلام آباد : سنی اتحاد کونسل کی جانب سے...

ملک کا اگلا وزیراعظم کون ؟ فیصلہ کل ہوگا

اسلام آباد :پاکستان کے نئے وزیراعظم کا انتخاب کل...

کراچی میں بارش کے بعد سردی مزید بڑھ گئی

شہر قائد میں گزشتہ روز ہونے والی بارش کے...

کراچی میں موسلا دھار بارش کا کوئی امکان نہیں، چیف میٹرولوجسٹ

چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کہا ہے کہ کراچی...

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

الیکشن 2024 پاکستان : ملازمین کی چھٹیاں منسوخ کردی گئیں

کراچی : کمشنر کراچی سہیل راجپوت نے الیکشن 2024 کے پیش نظر ملازمین کی چھٹیاں منسوخ کردیں اور ہدایت کی ملازمین متعلقہ آراوز کے روبرپیش ہو جائیں۔

تفصیلات کے مطابق الیکشن 2024 میں انتخابی عملے کی کمی پوری کرنے کے لئے انتظامیہ متحرک ہیں ، کمشنر کراچی سہیل راجپوت نے ملازمین کی چھٹیاں منسوخ کردیں۔

کمشنر کراچی نے رپورٹ میں کہا کہ الیکشن قومی فریضہ ہے ہر ممکن اقدامات کیے جارہے ہیں ، کراچی ڈویژن 67420عملہ مختص کیا گیاہے، ایک بڑی تعداد میں ملازمین نے غیرضروری طور پر چھٹیاں لیں، جن کی چھٹیاں منسوخ کردی گئیں۔

رپورٹ میں کہنا تھا کہ ملازمین متعلقہ آراوز کے روبرپیش ہو جائیں، آراو ،ڈی آراو کےتوسط سےغیر حاضر ملازمین کی رپورٹ پیش کریں ، رپورٹ تادیبی کارروائی کے لئے چیف سیکرٹری کو پیش کی جائے گی۔

انتخابات کیلئے پولنگ اسٹاف کودی جانیوالی غیر ضروری چھٹیوں اوررعایت کی منسوخی کے معاملے پر کمشنر نے کراچی ڈویژن کےتمام ڈسٹرکٹ ریٹرننگ افسران اور ریٹرننگ افسران کومراسلہ جاری کردیا ہے۔

مراسلے میں کہا گیا ہے کہ بعض پولنگ اسٹاف کوبغیر کسی وجہ کے چھٹیاں دی گئی ہیں، خدشہ ہے غیر ضروری اقدام سے الیکشن کے دن پولنگ عملےکی کمی ہو سکتی ہے، الیکشن ڈے پرعملے کیلئے 67ہزار420اسٹاف پورا کرنے کیلئےکوششیں کی گئی ہیں۔

کمشنرکراچی کا کہنا تھا کہ آج تک دی گئی تمام رعایت اورچھٹیاں فوری منسوخ کر دی جائیں، جو ڈیوٹی پرواپس رپورٹ کرنےمیں ناکام ہوں انکی اطلاع چیف سیکرٹری کو بھیجیں، متعلقہ آراوزالیکشن ڈےپرپولنگ عملے کی حاضری یقینی بنانے کےذمہ دار ہیں۔

Comments

- Advertisement -