The news is by your side.

Advertisement

تھائی لینڈ میں مصنوعی ٹانگ والا ہاتھی، ویڈیو وائرل

معذوری انسان ہوں یا جانور معذوری سب کے لیے بہت ساری مشکلات کا سبب ہوتی ہے، تاہم کچھ ایسی خبریں پڑھنے کو ملتی ہیں جو ہر کسی کے دل جیت لیتی ہے۔

اسی طرح کی ایک خبر تھائی لینڈ سے آئی ہے جہاں پر ٹانگ سے محروم ہونے والے ہاتھی کو محکمہ جنگلی حیات نے مصنوعی ٹانگ لگا کر اسے نئی زندگی دے دی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق ایک ایسے ہاتھی کی دل دہلا دینے والی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہے جو کچھ عرصہ قبل ایک حادثے کے باعث ایک ٹانگ سے محروم ہوگیا تھا۔

آج تک آپ نے اپنے ارد گرد کئی انسانوں کو مصنوعی ہاتھ یا پیر کے ساتھ زندگی گزارتے دیکھا ہوگا لیکن یہ ہاتھنی بھی اب ایک مصنوعی ٹانگ کے سہارے دوبارہ چلنے کے قابل ہوگئی ہے۔

جی ہاں ! موشا نامی یہ ہاتھی تھائی لینڈ کے لمپانگ نامی صوبے میں واقعی فرینڈ ز آف ایشین الیفنٹ فاؤنڈیشن ہاسپٹل میں مقیم ہے اور بچپن میں اس کی ایک ٹانگ ضائع ہوگئی تھی۔

جیسے جیسے وہ بڑا ہورہا تھا ا س کے لیے تین پیروں کے سہارے سے چلنا تقریباً ناممکن ہوگیا تھا۔ اس کی مشکلات کو دیکھتے ہوئے تھائی لینڈ کے ایک آرتھو پیڈسٹ ڈاکٹر نے اس کے لیے ایک مصنوعی ٹانگ تیار کی، جو کسی بھی ہاتھی کو لگائی جانے والی پہلی مصنوعی ٹانگ تھی۔

مصنوعی ٹانگ لگنے کے بعد ہاتھی کو چلنے پھرنے میں بہت آسانی ہوگئی ہے جس کے باعث اب وہ کہیں بھی آنے جانے کے قابل ہوگیا ہے جیسے جیسے وہ بڑا ہورہا تھا ا س کے لیے تین پیروں کے سہارے سے چلنا تقریباً ناممکن ہوگیا تھا۔ اس کی

مشکلات کو دیکھتے ہوئے تھائی لینڈ کے ایک آرتھو پیڈسٹ ڈاکٹر نے اس کے لیے ایک مصنوعی ٹانگ تیار کی، جو کسی بھی ہاتھی کو لگائی جانے والی پہلی مصنوعی ٹانگ تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں