The news is by your side.

بندر نے پولیس کی دوڑیں‌ لگوا دیں

کیلیفورنیا: امریکی ریاست کیلیفورنیا کے چڑیا گھر سے ایمرجنسی سروس 911 پر کال موصول ہونے کے بعد پولیس اہل کاروں کی دوڑیں لگ گئی۔

خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق ہفتے کی رات کیلیفورنیا میں ایمرجنسی سروس 911 پر کال موصول ہوئی، تاہم یہ کال تھوڑی ہی دیر بعد کٹ گئی۔

ایمرجنسی سروس کو فوری طور پر یہ معلوم نہ ہو سکا کہ کال کس نے اور کہاں سے کی، پولیس نے کال ٹریس کرنے کی کوشش کی تو پتا چلا کہ یہ سین لوئس اوبیسپو کاؤنٹی میں ایک چڑیا گھر سے کی گئی ہے۔

اہل کاروں کو فوراً مذکورہ چڑیا گھر بھیجا گیا تاکہ کسی ممکنہ ایمرجنسی کی صورت میں مدد فراہم کی جا سکے، لیکن چڑیا گھر پہنچ کر پولیس کو پتا چلا کہ وہاں تو کوئی ایمرجنسی نہیں، نہ ہی کسی نے کال ملائی، چناں چہ پولیس نے معاملے کی تہہ تک پہنچنے کے لیے انکوائری کا فیصلہ کیا۔

روٹ نامی کپوچن بندر

پولیس کی جانب سے سوشل میڈیا پر کی جانے والی پوسٹ میں بتایا گیا کہ انکوائری کے بعد انھیں احساس ہوا کہ کال چڑیا گھر میں موجود کپوچن نسل کے روٹ نامی بندر نے ملائی ہوگی، چڑیا گھر کا سیل فون گالف گاڑی میں رکھا ہوا تھا، روٹ بندر نے اسے اٹھا کر ایمرجنسی نمبر ملایا۔

پولیس کا کہنا تھا کہ کپوچن نسل کے بندر متجسس ہوتے پیں اور جو چیز اٹھاتے ہیں اس کو دبا کر اور الٹ پلٹ کر کھوجنے کی کوشش کرتے ہیں، روٹ نے بھی موبائل کے ساتھ ایسا ہی کیا ہوگا اور اتفاق سے 911 کا نمبر ڈائل ہو گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں