The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس : ایمریٹس ایئرلائن نے مسافروں کو بڑی سہولت فراہم کردی

دبئی : ایمریٹس ائیر لائنز نے متحدہ عرب امارات میں مقیم مسافروں کے لیے کوویڈ 19 میڈیکل ریکارڈز کی ڈیجیٹل تصدیق کا آغاز کردیا ہے۔

اماراتی ذرائع ابلاغ کے مطابق ایمریٹس ائیر لائنز نے ایک بیان میں کہا کہ وہ دبئی ہیلتھ اتھارٹی (ڈی ایچ اے) کے ساتھ شراکت کی پیروی کرتی ہے جو ایک ایئر لائن اور سرکاری ہیلتھ اتھارٹی کے مابین اپنی نوعیت کی پہلی شراکت ہے۔

ایئر لائن کے مطابق امارات کے وہ صارفین جنہوں نے دبئی میں پی سی آر ٹیسٹ کروایا ہے وہ اپنے ٹیسٹ کی رپورٹ پیش کیے بغیر چیک ان کا انتخاب کر سکتے ہیں۔

مزید برآں جن صارفین نے دبئی کے ڈی ایچ اے ہیلتھ سینٹر میں کوویڈ 19 کی ویکسینیشن لے لی ہے وہ اپنی کوویڈ 19 پی سی آر ٹیسٹ نتائج کے ساتھ اپنے دستاویزات کو فلائٹ چیک ان کے ساتھ ہم آہنگ کر سکتے ہیں۔

ڈی ایچ اے میں جوائنٹ کارپوریٹ سپورٹ سروسز کے سی ای او احمد النعمی نے کہا کہ ڈیجیٹل ہیلتھ کیئر میں سرمایہ کاری کرنے کی دوراندیشی نے آج ایسے اہم انضمام کی راہ ہموار کر دی ہے۔ یہ شراکت داری براہ راست سفر کو آسان بنانے کے ساتھ ساتھ تمام ضروری میڈیکل ریکارز کی توثیق کو یقینی بنائے گی۔

دبئی بیسڈ کمپنی نے بتایا کہ ایمریٹس خاص طور پر صرف صارف کی منزل مقصود کوویڈ 19 میں داخلے کے حوالے سے متعلقہ معلومات پر کارروائی کرے گی۔

ایک بار چیک ان فارمیلیٹیز انجام دینے کے بعد کوویڈ 19 میڈیکل ریکارڈ سے متعلق معلومات کو امارات کے سسٹم سے فوری طور پر خارج کر دیا جائے گا۔

دبئی ہیلتھ اتھارٹی کے آئی ٹی ڈائریکٹر کلیثم علی الشمسی نے کہا کہ ڈیجیٹل تصدیق سے بین الاقوامی سفر کو دوبارہ سے تقویت بخش اور متحرک کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

ڈیجیٹل تصدیق کے اگلے مرحلے میں مسافروں کے لیے سفر کی سہولت فراہم کرنے میں ایک اور آپشن کے طور پر آئی اے ٹی اے ٹریول پاس کے اندر ہیلتھ ریکارڈ کو محفوظ انضمام نظر آئے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں