The news is by your side.

فیس بک میسینجر کے حوالے سے اہم خبر

دوستوں اور رشتہ داروں سے چَیٹنگ کے لیے فیس بک میسینجر استعمال کرنے والے صارفین کے لیے خوش خبری ہے کہ میسینجر پر اب پرائیویسی کے متعدد فیچرز کی آزمائش شروع کر دی گئی ہے۔

اے آروائی نیوز براہِ راست دیکھیں live.arynews.tv پر

دراصل میسینجر استعمال کرنے والے صارفین ہمیشہ سے اس بات پر اعتماد کرنے کے متمنی تھے کہ دوستوں اور رشتہ داروں کے ساتھ ان کی آن لائن گفتگو نجی اور محفوظ رہے۔

اب دنیا کی سب سے بڑی سوشل میڈیا فیس بک کے میسینجر پر ایپلی کیشن کے پیغامات کو زیادہ محفوظ بنانے کے لیے ’اینڈ ٹو اینڈ‘ فیچرز کی آزمائش شروع کی جا رہی ہے۔

میسینجر کی جانب سے ایک بلاگ پوسٹ میں بتایا گیا ہے کہ ’اینڈ ٹو اینڈ‘ فیچرز کے تحت صارفین کے درمیان ہونے والے پیغامات کو مذکورہ افراد کے علاوہ فیس بک یا کوئی تیسری پارٹی بھی نہیں دیکھ سکے گی، نہ ہی وہ ان تک کوئی رسائی کر سکیں گے۔

صارفین جلد ہی اپنے پیغامات اور چیٹ ہسٹری کو ’اینڈ ٹو اینڈ‘ کر سکیں گے، میسینجر چیٹ میں ایسا فیچر بھی متعارف کرایا جائے گا کہ صارفین چاہیں تو کسی چیٹ کو طویل عرصے تک محفوظ رکھ سکیں اور اسی چیٹ کو موبائل یا کمپیوٹر ضائع ہونے پر واپس حاصل کر سکیں۔

اس فیچر کے استعمال کے لیے کمپنی صارفین کو ’اینڈ ٹو اینڈ‘ چیٹ ہسٹری محفوظ رکھنے کے لیے پاس ورڈ یا پن بنانے کے آپشن فراہم کرے گی۔

مذکورہ پرائیویسی فیچرز کے تحت کالز کو بھی ’اینڈ ٹو اینڈ‘ بنایا جا رہا ہے، یعنی میسنجر پر کی جانے والی کالز تک بھی کسی تیسری پارٹی کو رسائی نہیں ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں