spot_img

تازہ ترین

کراچی میں موسلا دھار بارش کا کوئی امکان نہیں، چیف میٹرولوجسٹ

چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کہا ہے کہ کراچی...

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

کمالیہ: بارش میں گھر کی چھت گر گئی، ماں باپ اور بیٹا جاں بحق

کمالیہ کے علاقے فاضل دیوان میں مسلسل اور تیز...

حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں اضافہ کردیا

نگراں حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں 4 روپے...

انگلینڈ یقینی طور پر بھارت کو پھر شکست دے سکتا ہے، ایلسٹر کک کا دعویٰ

سابق کپتان انگلش کرکٹ ٹیم ایلسٹر کک سمجھتے ہیں کہ مہمان ٹیم بھارت کو یقینی طور پر ایک بار پھر شکست سے دوچار کرسکتی ہے۔

بھارت اور انگلینڈ کے درمیان دوسرے ٹیسٹ میچ کا نتیجہ آنے کے بعد ایلسٹر کک کا کہنا ہے کہ انگلینڈ کے خلاف دوسرے ٹیسٹ میں فتح کے بعد میزبان سائیڈ کو ’راحت‘ ملی ہو گی، ان کا ماننا ہے کہ مہمان ٹیم نے روہت شرما الیون کو دباؤ میں لے لیا تھا۔

انھوں نے کہا کہ اس جیت سے بھارت کو کسی بھی چیز سے زیادہ راحت ملی ہو گی۔ پہلے ٹیسٹ کے بعد وہ کافی دباؤ میں تھے۔ بھارت کو یقینی طور پر ایک بار پھر سے شکست دی جاسکتی ہے۔

سابق انگلش کپتان نے کہا کہ دوسرے ٹیسٹ میں انگلینڈ کسی پلیئر کی سنچری کےبغیر قریب پہنچ گیا تھا۔ اس نتیجے سے انھیں مایوسی ہوئی ہوگی۔

واضح رہے کہ ایلسٹر کک بھارت میں ٹیسٹ سیریز جیتنے والے آخری انگلش کپتان تھے۔ ان کی ٹیم نے 2012 میں ایم ایس دھونی کی کپتانی میں کھیلنے والی بھارتی ٹیم کو 1-2 سے شکست دی تھی۔

خیال رہے کہ دوسرے ٹیسٹ میں میزبان بھارت نے انگلینڈ کو 106 رنز کے مارجن سے شکست دی تھی۔ مہمان سائیڈ چوتھی اننگز میں 399 رنز کے ہدف کے تعاقب میں چوتھے دن 292 رنز پر ڈھیر ہوگئی تھی۔

اس سے قبل سیریز کے پہلے مقابلے میں انگلینڈ نے شاندار کارکردگی کا مظاہر کرتے ہوئے بھارتی ٹیم کو چت کیا تھا جس میں انگلش اسپنرز نے اہم کردار ادا کیا تھا۔ اس وقت پانچ میچز کی ٹیسٹ سیریز 1-1 سے برابر ہے۔

Comments

- Advertisement -