The news is by your side.

Advertisement

ایجبسٹن ٹیسٹ: انگلینڈ کی پاکستان کیخلاف 141رنز سے کامیابی

برمنگھم : ایجبسٹن ٹیسٹ میں قومی بیٹسمین مکمل طور پر ناکام ہوگئے، انگلینڈ نے تیسرا ٹیسٹ 141 رنز سے جیت کر چار میچز کی سیریزمیں دو ایک کی برتری حاصل کرلی ۔

تفصیلات کے مطابق ایجبسٹن ٹیسٹ میں انگلینڈ کے خلاف پاکستان کی بالنگ اور بیٹنگ دونوں ہی ناکام رہی بالنگ میں نہ کوئی تجربہ کام آیا نہ تیکنیک کام آئی جبکہ قومی بیٹسمین تو چل میں آیا کی روش سے باہر ہی نہ آسکے۔

برمنگھم میں کھیلے گئے تیسرے ٹیسٹ کے آخری دن انگلینڈ نے دوسری اننگز میں چھ وکٹوں کے نقصان پر 445 رنز بنا کر اننگز ڈکلیئر کرنے کا اعلان کیا، جس کے بعد پاکستان کو جیت کے لیے 343 رنز درکار تھے۔

match fb

پاکستان کی جانب سے دوسری اننگز کا آغاز انتہائی مایوس کن رہا کیرئیر کا پچاسواں ٹیسٹ کھیلنے والے محمد حفیظ آج بھی بیٹنگ ٹیکنیک سے لاعلم نظرآئے، محمد حفیظ گزشتہ پانچ اننگز کی طرح اس بار بھی کیچنگ پریکٹس کرانے سے باز نہ آئے، اظہر علی نے کچھ مزاحمت کی تاہم وہ اڑتیس رنز پر معین علی کی گیند پر کیچ آوٹ ہوگئے۔

mat1

تجربہ کاریونس خان صرف چار رنز بنا کر کیچ آوٹ ہوگئے جبکہ کپتان مصباح الحق سے کچھ امید تھی جو دس رنز ہی بنا سکے، اسد شفیق اور سرفراز احمد کھاتہ کھولے بغیر ہی پویلین لوٹ گئے، نوجوان اوپنر سمیع اسلم کے اعصاب بھی ستر پر رنز پر جواب دے گئے۔

پاکستان کی پوری ٹیم 201 رنز بناکر آوٹ ہوگئی،انگلینڈ کی جانب سے جیمز اینڈریسن اور اسٹورٹ براڈ نے دو دو کھلاڑیوں کو آوٹ کیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں