The news is by your side.

Advertisement

یورپی یونین کی وزارت خارجہ کی سربراہ فیڈریکاموگیرنی کی وزارت خارجہ آمد

اسلام آباد : یورپی یونین کی وزارت خارجہ کی سربراہ فیڈریکاموگیرنی کی وزارت خارجہ پہنچ گئیں ، جہاں پاکستان اور یورپی یونین کے مابین اسٹریٹیجک مذاکرات ہوں گے،مذاکرات میں دو طرفہ تعلقات اور اہم علاقائی و عالمی امور پر تبادلہ خیال کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق یورپی یونین کے خارجہ تعلقات اور سیکورٹی پالیسی کی سربراہ فیڈریکا موگیرینی نے وفد کے ہمراہ وزارتِ خارجہ کادورہ کیا، وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی نے معزز مہمان اور وفدکا استقبال کیا۔

اس موقع پرپاکستان اور یورپی یونین کے مابین اسٹریٹیجک مذاکرات ہوں گے، یورپی یونین وفد کی قیادت فیڈریکا موگیرینی جبکہ پاکستانی وفد کی قیادت وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی کریں گے۔

مذاکرات میں دو طرفہ تعلقات اور اہم علاقائی و عالمی امور پر تبادلہ خیال کیا جائے گا۔

یورپی یونین کی خارجہ امورکی سربراہ فیڈریکاموگرینی دورے کے دوران میں وزیراعظم عمران خان سے ملاقات بھی متوقع ہے۔

یاد رہے 13 مارچ کو وزیرخارجہ شاہ محمودقریشی نے بزنس لیڈرز سمٹ سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا جی ایس پی پلس کے حوالے سے یورپی یونین کے شکرگزار ہیں، 26 مارچ کو پاکستان اور یورپی یونین میں معاہدہ ہونے جارہا ہے۔

مزید پڑھیں : 26 مارچ کو پاکستان اور یورپی یونین میں معاہدہ ہونے جارہا ہے ، وزیرخارجہ

گزشتہ ماہ 24 فروری کو وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے یورپی یونین کی نمائندہ فیڈریکاموگرینی سے ٹیلیفونک رابطہ کیا تھا جس میں انہوں نے یورپی یونین کی جانب سے پاک بھارت کشیدگی کم کرانے کے لیے تعاون کی یقین کرائی تھی۔

فیڈریکاموگرینی نے موجودہ صورت حال میں پاکستان کے رویے کو سراہتے ہوئے زور دیا تھا کہ دونوں ملک تنازعات کو مذاکرات کے ذریعے پرامن طریقے سے حل کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں