The news is by your side.

Advertisement

برطانیہ : ہسپتال کے باہر دھماکا، تین ملزمان گرفتار

لیورپول : برطانیہ کے ایک ہسپتال کے باہر ایک ٹیکسی میں ہونے والے دھماکے میں ایک شخص ہلاک اور ایک دیگر زخمی ہوگیا۔ پولیس نے اس سلسلے میں تین افراد کو گرفتار کیا ہے تاہم دھماکے کی نوعیت غیر واضح ہے۔

لیورپول وومنز ہاسپیٹل کے باہر اتوار کے روز ہونے والے دھماکے کے بعد پولیس اور دیگر سیکورٹی ایجنسیاں معاملے کی تفتیش کر رہی ہیں۔ تاہم اب تک کوئی بات واضح طور پر سامنے نہیں آئی ہے۔

گریٹر مانچسٹر پولیس نے ٹوئٹ کرکے بتایا کہ تین افراد کو برطانیہ کے انسداد دہشت گردی قانون کے تحت گرفتار کیا ہے۔ ان کی عمریں 21 سے 29 برس کے درمیان ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ انسداد دہشت گردی کے شعبے سے وابستہ افسران فی الحال اس معاملے کو دیکھ رہے ہیں۔

مرسی سائیڈ کاؤنٹی پولیس کی طرف سے جاری ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ ہم کھلے ذہن سے اس پر غور کررہے ہیں تاکہ یہ معلوم کیا جاسکے کہ یہ سب کیسے ہوا۔ احتیاط کے طور پر انسداد دہشت گردی پولیس کیس کی تفتیش کررہی ہے۔

ٹیکسی میں یہ دھماکہ لیورپول وومنز ہاسپیٹل کے باہر عالمی میعاری وقت کے مطابق صبح گیارہ بجے سے ذرا پہلے ہوا۔ زخمی ہونے والے شخص کی حالت پہلے سے بہتر ہے۔ متاثرین کے حوالے سے اب تک مزید کوئی اطلاعات جاری نہیں کی گئی ہیں۔

مقامی میڈیا ذرائع کے مطابق ان لوگوں کو گرفتار کرنے سے قبل مسلح پولیس اہلکاروں نے دو علاقوں میں مکانوں اور کئی سڑکوں کا محاصرہ کرلیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں