The news is by your side.

Advertisement

افغان دارالحکومت کابل میں ملٹری اکیڈمی پرحملہ‘ 2 اہلکار ہلاک

کابل : افغانستان کے دارالحکومت کابل میں واقع ملٹری اکیڈمی پر دہشت گردوں کے حملے میں 2 اہلکار ہلاک جبکہ سیکیورٹی فورسز کی جوابی کارروائی میں 3 حملہ آور مارے گئے اور ایک کوگرفتار کرلیا گیا۔

افغان میڈیا کے مطابق افغان وزارت دفاع کے ترجمان دولت وزیری کا کہنا ہے کہ 5 دہشت گردوں نے ملٹری اکیڈمی پرصبح سویرے حملہ کیا جن میں سے ایک نے خود کو دھماکے سے اڑا لیا۔

افغان حکام کے مطابق 3 دہشت گردوں کو ہلاک کیا جاچکا ہے اور ایک کو گرفتار کرلیا جبکہ ایک دہشت گرد اورسیکیورٹی فورسزکے درمیان فائرنگ کا تبادلہ جاری ہے۔

افغان وزارت دفاع کے حکام کے مطابق دہشت گردوں کے خلاف کارروائی کے دوران 2 اہلکار ہلاک جبکہ 10 زخمی ہوئے ہیں۔

دوسری جانب غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق کابل ملٹری اکیڈمی پرحملے کی ذمہ داری دہشت گرد تنظیم داعش نے قبول کرلی ہے۔

خیال رہے کہ گزشتہ سال اکتوبرمیں اسی ملٹری اکیڈمی کے باہر دھماکے میں 15 کیڈٹس ہلاک ہوئے تھے۔ مارشل فہیم ڈیفنس یونیورسٹی افغانستان کی مرکزی ملٹری اکیڈمی ہے۔


کابل میں کاربم دھماکہ، 95 افراد ہلاک، 158 زخمی


یاد رہے کہ دو روز قبل افغانستان کے دارالحکومت کابل میں کار بم دھماکے کے نتیجے میں 95 افراد ہلاک جبکہ 158 سے زائد افراد زخمی ہوگئے تھے۔

واضح رہے کہ گزشتہ ہفتے افغانستان کے دارالحکومت کابل میں مسلح افراد کے ہوٹل پرحملے میں 18 افراد ہلاک ہوگئے تھے جبکہ سیکورٹی فورسز کی جوابی کارروائی میں 3 حملہ آور مارے گئے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں