The news is by your side.

Advertisement

اندوہناک ٹریفک حادثے نے لوگوں کو خوفزدہ کردیا

قاہرہ : جنوبی مصر میں ایک خوفناک ٹریفک حادثے میں19 افراد جان سے چلے گئے جبکہ متعدد زخمی ہوگئے،، زخمیوں کو سوئز بندرگاہ کے علاقے میں واقع ہسپتال میں منتقل کردیا گیا۔

مصر میں بدھ کو قاہرہ کے باہر گاڑیوں کے تصادم میں کم از کم 19 افراد ہلاک اورمتعدد زخمی ہوگئے، عرب نیوز نے مصری اخبار الاھرام کے حوالے سے بتایا کہ حادثہ اس وقت پیش آیا جب دریائے نیل کے کنارے قاہرہ کے نواح کو ملانے والی شاہراہ پر مسافر منی بس ایک ٹرک سے ٹکرا گئی۔

ایک اور سرکاری اخبار الیوم نے بتایا کہ غلط سمت سے شاہراہ کو عبور کرنے والا ٹرک اور مسافر منی بس آمنے سامنے سے ٹکرا گئے۔ سوشل میڈیا پر شیئر کی جانے والی تصاویر میں نعشوں کو سڑکوں پر پڑے ہوئے اور ایمولینسز کو انہیں اٹھاتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

یاد رہے کہ مصر میں ٹرانسپورٹیشن سیفٹی ریکارڈ خراب ہے، ہر سال ٹریفک حادثات میں ہزاروں افراد ہلاک ہوجاتے ہیں۔ یہ حادثات زیادہ تر تیز رفتاری، خراب سڑکوں یا ٹریفک قوانین کے ناقص نفاذ کی وجہ سے ہوتے ہیں۔

گزشتہ ماہ قاہرہ کو سوئیز شہر سے ملانے والی شاہرہ پر بس الٹ گئی تھی جس کے نتینجے میں کم از کم 12 افراد ہلاک اور 30 زخمی ہوئے تھے۔

اپریل میں جنوبی اسویط میں شاہراہ پر ایک بس ٹرک کو اوورٹیک کرنے کی کوشش میں الٹ گئی تھی جس کے نتیجے میں کم از کم 21 افراد ہلاک اور 3 زخمی ہوگئے تھے۔

مصر کے سرکاری ادارے شماریات کا کہنا ہے کہ 2019 میں تقریبا 10 ہزار سڑک حادثات ہوئے۔ سال رواں دستیاب اعداد وشمار کے مطابق حادثات میں 3 ہزار 480 افراد ہلاک ہوئے ہیں۔2018میں 8 ہزار 480 کار حادثات ہوئے جن میں 3 ہزار 80 اموات ہوئی ہیں۔

واضح رہے کہ عالمی ادارہ صحت کی سال 2015 میں تیارکردہ رپورٹ کے مطابق مصر ذرائع نقل و حمل بالخصوص شاہراہوں پر حفاظتی اقدامات کے معاملے میں عرب ممالک میں 16 اورعالمی سطح پر109 ویں نمبر پرہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں