The news is by your side.

فیس بک پر آٹو پلے کے فیچر سے جان چھڑائیں

فیس بُک نے ایک نیا فیچر متعارف کروایا ہے جس میں آپ کے پیج پر اپ لوڈ ویڈیو خود بخود چلنا شروع ہو جاتی ہیں،اگر آپ اس مشکل سے چھٹکارا چاہتے ہیں تو ہم آپ کو حل بتاتے ہیں۔

فیس بُک اپنے رشتہ داروں دوستوں، رشتہ داروں اور عزیزوں سے رابطے کا سب سے منفرد اور بہترین ذریعہ ہے، سماجی رابطے کی اس ویب سائٹ پر ہم نہ صرف پیغامات بھیج سکتے ہیں بلکہ لوگوں کی تفریح کیلئے مختلف ویڈیوز بھی اپ لوڈ کر سکتے ہیں۔

پہلے پہل یہ فیس بُک صارف پر ہی منحصر تھا کہ وہ یہ ویڈیو دیکھا چاہتا ہے یا نہیں، لیکن گزشتہ دنوں فیس بُک نے ایک ایسا نیا فیچر متعارف کروایا ہے جس میں اپ لوڈ کی ہوئی ویڈیو خود بخود چل پڑتی ہے۔

آٹو پلے کا فیچر صارفین کی بینڈ وڈتھ  کا بھی نقصان کرتا ہے اور سست انٹرنیٹ پر صارفین کو مزید پریشانی کا  سامنا کرنا پڑتا ہے۔اس فیچر کی وجہ سے موبائل صارفین کے بل بھی زیادہ آسکتے ہیں۔

فیس بک کے اس فیچر کو غیر فعال کرنا کچھ زیادہ مشکل نہیں،ویب پر فیس بک استعمال  کرنے والے  سب سے پہلے سیٹنگ میں جائیں، ویڈیو سیٹنگ  پیج پر جا کر آف کر دیں۔

موبائل صارفین  آٹو پلے فیچر کو  صرف وائی فائی پر بھی استعمال کر سکتے ہیں، اسے ڈس ایبل کرنے کے لیے سب سے پہلے فیس بک کی ایپلی کیشن کھولیں۔

اس نئی تبدیلی سے بعض اوقات کوفت بھی ہوتی ہے لیکن گھبرائیں نہیں کیونکہ ہمارے پاس اس کا بھی حل موجود ہے۔ آپ ہماری ہدایات پر عمل کرتے ہوئے اس مشکل سے چھٹکارا حاصل کر سکتے ہیں۔

سیٹنگ کے  آئیکون پر ٹیپ کریں، ایپ سیٹنگ میں سکرول کرتے ہوئے سب سے نیچے آ جائیں، اس کے بعد ویڈیو آٹو پلے  ٹیپ کر کے آف پر ٹیپ کردیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں