The news is by your side.

Advertisement

واٹس ایپ کے بعد فیس بک بھی میسیج ڈیلیٹ آپشن متعارف کرائے گا

نیویارک: واٹس ایپ کے بعد فیس بک نے بھی بھیجے گئے پیغامات کو حذف کرنے کے لیے ان سینڈ فیچر متعارف کرانے کا فیصلہ کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق واٹس ایپ کے فیچر ڈیلیٹ فار ایوری ون کی طرز پر فیس بک ’ان سینڈ‘ فیچر کو ڈیزائن کررہی ہے جس کا مقصد غلطی سے بھیجے جانے والے پیغامات کو وصول کنندہ کے لیے بھی حذف کرنا ہے۔

اس سے قبل فیس بک پر پیغام بھیجنے والا اپنے پاس سے تو میسیج کو ڈیلیٹ کرسکتا تھا مگر پیغام وصول کرنے والے صارف کے پاس پیغام من و عن پہنچ جایا کرتا تھا اور اس وقت تک ڈیلیٹ نہیں ہوسکتا تھا جب تک وصول کنندہ خود اسے ڈیلیٹ نہیں کردے۔

مزید پڑھیں: میسج ڈیلیٹ فیچر، واٹس ایپ نے بڑی تبدیلی کردی

میسیج ڈیلیٹ آپشن نہ ہونے کی صورت میں فیس بک کو صارفین کی جانب سے متعدد شکایات موصول ہورہی تھیں تاہم اب صارفین اپنے غلطی سے بھیجے گئے پیغامات کو ان سینڈ آپشن کے تحت خود ہی ڈیلیٹ کرسکیں گے۔

واضح رہے کہ امریکی انتخابات میں صارفین کا ڈیٹا استعمال ہونے پر فیس بک ان دنوں مشکلات سے دوچار ہے جس کا ازالہ کرنے اور صارفین پر اپنے اعتماد بحال کرنے کے لیے فیس بک مختلف نئے فیچرز پر کام کررہی ہے، ان ہی تبدیلیوں کے تحت ان سینڈ فیچر بھی متعارف کرایا جارہا ہے۔

خیال رہے کہ فیس بک کے بانی مارک زکربرگ نے سیکیورٹی فیچرز کو بہتر بنانے کے لیے ایڈوانسڈ آرٹی فیشل انٹیلی جنس کے استعمال اور ملازمین کی تعداد بڑھانے کا بھی اعلان کررکھا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں