The news is by your side.

Advertisement

فیصل وائوڈا گرفتار: پی ٹی آئی کی مرکزی اور کراچی قیادت میں اختلاف

کراچی: فیصل واؤڈا کی گرفتاری کے معاملے پر تحریک انصاف کی مرکزی اور کراچی قیادت میں اختلاف کھل کر سامنے آگیا، مرکزی ترجمان نعیم الحق کہتے ہیں کہ فیصل کے خلاف سخت کارروائی کی جائے،کراچی کے رہنما عمران اسماعیل کا کہنا ہے کہ گرفتاری سے قبل بات تو کرلیتے۔

اے آر وائی نیوز سے بات کرتے ہوئے تحریک انصاف کراچی کے رہنما عمران اسماعیل کا کہنا تھا کہ شارع فیصل پر احتجاج کرنے کا فیصلہ فیصل وائوڈا کا اپنا تھا اس کا پارٹی سے کوئی تعلق نہیں تاہم حکومت کو کارروائی کرنے سے قبل بات کرلینے چاہیے تھی، فیصل کی گرفتاری کی مذمت کرتے ہیں حکومت اوچھے ہتھکنڈوں سے باز رہے،فیصل پی ٹی آئی کا رہنما ہے رہائی کے لیے حکام سے رابطہ کررہے ہیں۔

دریں اثنا عمران اسماعیل ایئرپورٹ تھانے پہنچ گئے جہاں میڈیا سے گفت گو میں ان کا کہنا تھا کہ فیصل کا مطالبہ درست تاہم  طریقہ کار غلط ہے، فیصل نے جو کچھ کیا وہ عام شہری کے طور پر کیا، ٹریفک جام سے جن لوگوں کو تکلیف پہنچی ان سے معذرت کرتا ہوں،فیصل کی ضمانت دینے کے لیے تیار ہوں۔


Sindh law minister says Vawda-led protest was… by arynews

فیصل واؤڈا کے خلاف سخت کارروائی کی جائے، ترجمان تحریک انصاف

دوسری جانب تحریک انصاف کے مرکزی ترجمان نعیم الحق نے بیان دیا ہے کہ فیصل وائوڈا نے لوگوں کو اذیت میں مبتلا کیے رکھا، فیصل وائوڈا کے خلاف سخت کارروائی ہونی چاہیے، عوام سے معذرت چاہتا ہوں کہ پی ٹی آئی کے رہنما نے عوام کو تکلیف میں مبتلا کیے رکھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں