فیصل آباد میں دو روزہ سائنس فیسٹیول کا آغاز -
The news is by your side.

Advertisement

فیصل آباد میں دو روزہ سائنس فیسٹیول کا آغاز

فیصل آباد: پاکستان  کی معیشت میں ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھنے والے صنعتی شہر فیصل آباد کی زرعی یونی ورسٹی میں سائنس فیسٹیول کا آغاز ہوگیا ہے، یہ فیسٹیول دو روز تک جاری رہے گا۔

تفصیلات کے مطابق  فیصل آباد سائنس فیسٹیول 2018 کا آج سے آغاز ہورہا ہے، دو روزہ فیسٹیول کا انعقاد یونی ورسٹی آف ایگریکلچر کے ایکسپو سنٹر میں کیا جارہا ہے۔سائنس فیسٹیول میں پورے شہر سے اسکول اور دیگر یونی ورسٹیز کے طلبہ و طالبات حصہ لے رہے ہیں جبکہ متعدد سائنس سوسائٹیز بھی اس اہم فیسٹیول میں شریک ہیں۔

دو روزہ سائنس فیسٹیول کے انعقاد کا مقصد شہر کے طلبہ و طالبات میں سائنس سے متعلق دلچسپی کا فروغ ہے اور انہیں یہ بات باور کرانا ہے کہ سائنس  دیگر روایتی مضامین سے ہٹ کر ایک عملی مضمون ہے  ، سائنس میلے کے انعقاد سے بچوں کو وہ بہت سی اشیا جن کے بارے میں وہ صرف کتابوں میں پڑھ سکتے ہیں انہیں ان کا عملی زندگی میں مشاہدہ کرنے کا موقع بھی ملے گا۔

ڈی سی فیصل آباد سائنس میلے کا دورہ کرتے ہوئے

 سائنس میلے کے آغاز پر ڈی سی فیصل آباد نے بھی فیسٹیول کا افتتاحی دورہ کیا اور ایونٹ میں شریک طلبہ طالبا ت کی حوصلہ افزائی کی۔ دو روز تک جاری رہنے والے اس فیسٹیول میں شہر کی نمایاں شخصیات شرکت کریں گی۔

فیصل آباد سائنس فیسٹیول میں خوارزمی سائنس سوسائٹی بھی اپنا متحرک کردار ادا کررہی ہے ‘ یہ سائنس سوسائٹی دو سال سے لاہور  میں کامیاب سائنس میلہ کا انعقاد کرارہی ہے۔ رواں سال  ۲۷اور۲۸ جنوری ، ۲۰۱۸ کو لاہور میں سائنس میلے کا انعقاد کیا گیا تھا۔ یہ میلہ سائنسی کرشموں کا دوسرا بڑا جشن تھا جس میں  ملک بھر سے  اور دنیا کے دیگر ممالک سے سائنس دان آئے اور میلے میں شرکت کی؛ ان سائنس دانوں میں خانہِ ریاضیات ، اصفہان سے شرارہ دستجردی اور بوسٹن یونیورسٹی سے ڈاکٹر محمد حامد زمان شامل تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں