The news is by your side.

Advertisement

محکمہ اطلاعات سندھ، ڈمی اخبارات کو اشتہارات کی تحقیقات میں پیش رفت

کراچی: محکمہ اطلاعات سندھ میں ڈمی اخبارات کو اشتہارات دینے اور مبینہ کرپشن کے معاملے میں جاری تحقیقات میں پیش رفت ہوئی ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پانچ مارچ کو سیکریٹری اطلاعات رفیق احمد برڑو کی جانب سے ڈائریکٹر اطلاعات سلیم خان کو 20 دن میں انکوائری رپورٹ مرتب کرنے کی ہدایت کی گئی تھی، جس پر انھوں نے تحقیقات شروع کر دی ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ جنوری کے پہلے 15 دن کے اشتہارات کا ریکارڈ انکوائری افسر نے حاصل کر لیا ہے۔

ذرائع کے مطابق اس کیس میں بڑے پیمانے پر ذاتی مفادات حاصل کرنے اور کرپشن کے ذریعے پیسا کما کر قومی خزانے کو اربوں کا نقصان پہنچایا گیا ہے۔

رواں سال جاری اشتہارات پر سندھ حکومت کا بڑا قدم

واضح رہے کہ سیکریٹری محکمہ اطلاعات رفیق برڑو نے رواں سال کے جنوری تا مارچ کے دوران غیر قانونی اشتہارات دینے کے معاملے کی تحقیقات کا حکم دیا تھا، محکمے کو ڈمی اخبارات کو اشتہارات جاری کر کے مبینہ کرپشن کی شکایات موصول ہوئی تھیں۔

یاد رہے کہ جنوری میں ضلع غربی کے محکمہ اشتہارات کو بغیر نیلامی غیر قانونی ٹھیکے پر دینے کا منصوبہ ناکام بنایا گیا تھا، ذرائع کا کہنا تھا کہ 50 لاکھ کے آفر ریٹ پر ڈی ایم سی کا پورا محکمہ ٹھیکے پر دے دیا گیا تھا، تاہم ڈی سی غربی نے ڈی ایم سی کے کرپٹ افسران کا منصوبہ ناکام بنا کر ٹھیکے کو منسوخ کر دیا، اس معاملے پر محکمہ لوکل گورنمنٹ سندھ نے بھی ایکشن لے لیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں