site
stats
سندھ

ناظم آباد سے جعلی افسر گرفتار

کراچی: ناظم آباد میں پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے شہریوں کو نوکری کا جھانسہ دے کر لاکھوں روپے جمع کرنے والے جعلی پولیس اہلکار کو گرفتار کر کے اُس کے خلاف مقدمہ درج کرلیا۔

ایس پی لیاقت آباد ثاقب ابراہیم کے مطابق پولیس نے ناظم آباد کے علاقے میں کارروائی کرتے ہوئے جعلی پولیس اہلکار کو گرفتار کرلیا ہے، جس کی شناخت محمود احمد کے نام سے ہوئی ہے۔

پولیس حکام کے مطابق گرفتار ملزم اپنے آپ کو سی آئی اے کراچی کا سب انسپیکٹر ظاہر کرتا اور شہریوں کو نوکری کا جھانسہ دے کر اُن سے رقم حاصل کرتا تھا، ملزم نے پولیس میں بھرتی کروانے کے نام پر نیو کراچی اور ناظم آباد سے تعلق رکھنے والے کچھ لوگوں سے لاکھوں روپے حاصل کیے ہیں۔


پڑھیں: ’’ پولیس کا ایکشن، تحریک طالبان کے 5 دہشت گرد گرفتار ‘‘


پولیس افسران کے مطابق گرفتار ملزم اپنے تعلقات کی بنیاد پر عوام سے دھوکا دہی میں ملوث تھا، جعلی اہلکار کے خلاف دفعہ 420/171 کے تحت ایف آئی آر نمبر 395/2016 درج کرلی گئی ہے۔ پولیس حکام کے مطابق ملزم نے تفتیش کے دوران بتایا کہ وہ برگیڈ تھانے میں پی کیو آر کی حیثیت سے نوکری کرچکا ہے جبکہ ملزم نے اپنے جرائم کا اعتراف بھی کرلیا ہے۔

خیال رہے دو روز قبل کراچی کے علاقے میں پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے رینجرز کے جعلی افسران کو گرفتار کیا تھا، جو شہریوں کو گرفتار کرکے رہائی کے لیے اُن کے بھتہ طلب کرتے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top