ستاروں پر کمند ڈالنے کا جنون، فخر عالم کا ’مشن پرواز‘ شروع -
The news is by your side.

Advertisement

ستاروں پر کمند ڈالنے کا جنون، فخر عالم کا ’مشن پرواز‘ شروع

کراچی: پاکستانی اداکار و گلوکار فخر عالم نے ’مشن پرواز‘ کا آغاز کردیا، وہ ہوائی جہاز میں دنیا کا چکر لگائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق فخر عالم نے گزشتہ دنوں سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر اعلان کیا تھا کہ میں تین برس کی انتھک محنت کے بعد اپنا خواب پورا کرنے جارہا ہوں۔ انہوں نے آگاہ کیا تھا کہ ’مشن پرواز‘ کے تحت میں دنیا کا چکر لگاؤں گا اور اگر اس میں کامیاب رہا تو ملکی تاریخ کا پہلا پائلٹ ہوں گا۔

فخر عالم نے کچھ دیر قبل سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر کراچی ائیرپورٹ (جناح انٹرنیشنل) کی تصویر شیئر کی اور پاکستانیوں کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ ’میں اپنی منزل کی طرف گامزن ہوں اور واپس اسی ہوائی اڈے پر آؤں گا‘۔ انہوں نے یہ بھی لکھا کہ ’13 اکتوبر کو مجھے فلائٹ اڑانی ہے جس کا شدت سے انتظار ہے‘۔

اس ضمن میں گزشتہ روز اے آر وائی نیوز کے پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے فخر عالم کا کہنا تھا کہ ’جب میں نے 2015 میں پرائیوٹ پائلٹ لائسنس حاصل کیا تو اسی برس اکتوبر میں اپنی بچپن کی خواہش ’مشن پرواز‘ کا اعلان کیا تھا جس پر تین سال تک شبانہ روز محنت کی اور انتظامات کیے۔

اُن کا کہنا تھا کہ مشن پرواز کا آغاز 6 اکتوبر کی صبح 7 بجے سے امریکی ریاسٹ فلوریڈا سے ہوگا، اُس کے بعد ہم مختلف ممالک کے انٹرنیشنل ائیرپورٹس پر لینڈ کریں گے اور اگر موسم ٹھیک ملا تو یہ سفر 28 یا 29 روز میں مکمل ہوجائے گا۔

فخر عالم کا کہنا تھا کہ اس مشن میں سنگل انجن جہاز استعمال کروں گا جو مجھے بیرونِ ملک میں مقیم دوست نے خرید کر دیا، اگر دنیا کا چکر لگانے میں کامیاب ہوا تو پہلا پاکستانی بن جاؤں گا۔

اُن کا کہنا تھا کہ ’عالمی ریکارڈ میں اندراج کے لیے اس مشن کے چند اصول ہیں، سب سے پہلے آپ جس ائیرپورٹ سے سفر شروع کریں وہی اس کا اختتام کریں، ایک ہی جہاز استعمال کریں، 26 ہزار ناٹیکل سفر طے کرتے ہوئے تمام ٹائم زون میڈیم سے گزریں، ان تمام شرائط کو پورا کرنے کے بعد اور مشن مکمل ہونے کے بعد نام درج کیا جائے گا‘۔

فخر عالم کا کہنا تھا کہ ’جہاز کا پائلٹ میں ہوں مگر انشورنس کمپنی نے میرے ساتھ ایک سرٹیفائیڈ انجنیئنر کو بھی نامزد کیا جو مجھے کروشیا کے بعد جوائن کرے گا تاکہ اگر کوئی مسئلہ درپیش آئے تو اسے فوری طور پر ٹھیک کیا جاسکے‘۔

گلوکار کا کہنا تھا کہ میری ہمیشہ سے کوشش رہی کہ ملک کے لیے کچھ کر گزروں اور پاکستان کا مثبت چہرہ دنیا کے سامنے لاؤں۔

واضح رہے کہ 1940 کے بعد سے اب تک 200 افرادایسے ہیں جو دنیا کا چکر لگانے میں کامیاب ہوئے، گزشتہ برس پاکستانی نژاد امریکی باپ بیٹے نے کوشش کی مگر بدقسمتی سے اُن کا جہاز  گر کرتباہ ہوگیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں