پاکستان میں مذہبی آزادی پر امریکہ میں کتاب کی رونمائی -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں مذہبی آزادی پر امریکہ میں کتاب کی رونمائی

واشنگٹن : پاکستان میں مذہبی آزادی پر امریکہ میں کتاب کی رونمائی کی گئی، فرح ناز اصفہانی کی کتاب اقلیتوں ،مذہبی آزادی کے موضوع پر ہے، جس میں انھوں نے قائد اعظم کے نظریات پرعمل کرنے کی ضرورت پر زور دیا۔

امریکی پایسی ساز ادارے ولسن سینٹر میں پاکستان کے سابق سفیر حسین حقانی کی اہلیہ نے پاکستان کی مذہبی اقلیتوں پر ایک موثر کتاب تحریر کی ہے، تقریب میں  بین الاقوامی امریکی کمیشن  سمیت دیگر افرادکی شرکت کی ، اس موقع پر مصنفہ فرح ناز نے کہا کہ پاکستان کی ترقی اور خوشحالی کیلئے لازم ہے کہ جناح کے نظریات پر عمل کیا جائے۔

132

 

انھوں نے کہا کہ پاکستان میں اقلیتوں سے متعلق قوانین میں تبدیلی لانا ہوگی، تعلیمی نصاب میں اقلیتوں سےمتعلق معلومات پرکام کی ضرورت ہے۔

ایک معروف امریکی یونیورسٹی کی پروفیسر بینا سرور کا کہنا تھا کہ مذہبی آزادی کی جانب بہتری کے سفر کا آغاز ہو چکا ہے، پاکستان میں اقلیتوں سےمتعلق صورتحال میں بہتری آرہی ہے، پاکستانی  حکومت اقلیتوں کےمعاملےمیں اہم اقدامات اٹھارہی ہے۔

اس موقع پر مذہبی آزاد ی کیلئے امریکی کمیشن کی نمائندہ سحر چوہدری نے کہا کہ پاکستانی عوام مذہبی آزادی کی اہمیت کو سمجھتے ہیں اس لئے وہ موجودہ حالات سے مایوس نہیں ہیں۔

1

سوال جواب کے سیشن کے دوران پاکستان میں عیسائیوں ،ہندوؤں اور دیگر اقلیتوں کے ساتھ تعصبانہ رویوں پر بات کی گئی جبکہ پاکستانی سکولوں کے تعلیمی نصاب میں اقلیتوں کیخلاف نفرت پر مبنی تحریریں بھی ختم کرنے کا مطالبہ کیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں