پارلیمان اپنے اختیارات کھو رہا ہے، فرحت اللہ بابر farhat ullah babar
The news is by your side.

Advertisement

پارلیمان اپنے اختیارات کھو رہا ہے، فرحت اللہ بابر

اسلام آباد: سینیٹر فرحت اللہ بابر نے کہا ہے کہ پارلیمان اپنے اختیارات کھو رہا ہے، ریاست کے اندر ریاست بننے پر تشویش ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سینیٹ میں اپنے الوداعی خطاب کے دوران کیا، انہوں نے کہا کہ آئندہ دنوں میں پارلیمان کو خطرہ ہے، پارلیمان کے اختیارات پر شب خون مارا گیا۔

فیض آباد دھرنے کے حوالے سے انہوں نے کہا کہ فیض آباد دھرنا ہوا تو حکومت کو سرنگوں ہونا پڑا، احتساب صرف حکومت کا ہوتا ہے، خطے میں خطرات منڈلا رہے ہیں، پاکستان کا تحفظ پارلیمان کا کام ہے۔

فرحت اللہ بابر نے کہا کہ 18ویں ترمیم رول بیک کرنے کی کوشش کی گئی تو صورتحال خراب ہوگی، ایسا ہوا تو پنڈورا بکس کھلے گا جسے کوئی نہ سنبھال سکے گا۔

دریں اثناء سینیٹ اجلاس کے دوران ایم کیو ایم کی سینیٹر نسرین جلیل آبدیدہ ہوگئیں، انہوں نے کہا کہ پہلی بار سینیٹ اجلاس میں آئی تو بہت پریشان تھی، اس ایوان نے مجھے بہت عزت دی۔

چئرمین سینیٹ کو مخاطب کرتے ہوئے نسرین جلیل نے کہا کہ آپ سے بہت کچھ سیکھنے کو ملا مجھے بات کرتے ہوئے رونا آرہا ہے، چیئرمین سینیٹ رضا ربانی نے نسرین جلیل کو جذباتی دیکھ کر تسلی دی اور کہا کہ آپ کی ایوان بالا میں خدمات کو یاد رکھا جائے گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں