The news is by your side.

Advertisement

ہم یکجا ہوکر الیکشن لڑیں گے، میں تقسیم کے خلاف ہوں: فاروق ستار

کراچی: متحدہ قومی موومنٹ کے مرکزی رہنما فاروق ستار نے کہا ہے کہ ہم یکجا ہوکر الیکشن لڑیں گے، میں تقسیم کے سخت خلاف ہوں، ہمارا مقصد ہر حال میں تقسیم کو روکنا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے ایم کیو ایم بہادر آباد مرکز کے باہر خالد مقبول صدیقی کے ہمراہ میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، فاروق ستار کا کہنا تھا کہ ایم کیوایم پاکستان میں کوئی تقسیم نہیں، مہاجر اور مظلوم کی یکجہتی کو ہر حال میں قائم رکھنا ہے۔

انہوں نے کہا کہ عوام نے ایم کیوایم کو ہر الیکشن میں نمایاں کامیابی دی، ہمیں ایک ہی پلیٹ فارم پر کھڑے رہنا ہے، صرف الیکشن ہی نہیں ہمیں اس یکجہتی کو آگے بھی قائم رکھنا ہے، لوگوں کے لیے ہمارے یکجا ہونے سے بڑی کوئی عیدی نہیں ہوگی۔

ان کا کہنا تھا کہ ایم کیو ایم کل بھی ایک تھی، آج بھی ایک ہے اور آگے بھی ایک ہی رہے گی، ہمارا مقصد یکجہتی اور اتحاد کو قائم رکھنا ہے، لوگوں کو موقع دینا ہے کہ وہ سراٹھا کر زندگی گزار سکیں، لوگ اتنے ماہ ہماری وجہ سے ذہنی اذیت کا شکار رہے، ہم قوم اور کارکنان سے معافی مانگتے ہیں۔

اس موقع پر ایم کیو ایم بہادر آباد گروپ کے سربراہ خالد مقبول صدیقی نے کہا کہ آج اکھٹا ہونے سے چاند رات کو چار چاند لگ گئے، عید کا مزا دوبالا ہوگیا، ایم کیو ایم ایک جماعت ہے اور ٹکٹوں کی تقسیم کا کوئی فارمولا نہیں ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ خلوص، معیار اور قابلیت کو اپنی جگہ ملے گی، ان چند دنوں میں ایم کیو ایم کی طاقت کا اندازہ ہوا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں