ذوالفقارمرزا کی بیان بازی، فریال تالپور سندھ ہائیکورٹ پہنچ گئیں faryal talpur
The news is by your side.

Advertisement

ذوالفقارمرزا کی بیان بازی، فریال تالپور سندھ ہائیکورٹ پہنچ گئیں

کراچی : سابق صدر آصف زرداری اور فریال تالپور کیخلاف بیان بازی پر فریال تالپور کیجانب سے دائر درخواست پر سندھ ہائیکورٹ نے سابق صوبائی وزیر داخلہ ذوالفقار مرزا کو نوٹس جاری کردیا۔

تفصیلات کے مطابق سابق صدر اور پپپلز پارٹی کے شریک چیئرمین آصف زرداری اور فریال تالپور کیخلاف ذوالفقار مرزا کیجانب سے بیان بازی کا معاملہ پر فریال تالپور نے عدالت عالیہ سندھ میں درخواست دائر کردی۔

درخواست میں کہا گیا کہ ذوالفقار مرزا کیجانب سے آصف زرداری اور فریال تالپور پر آئے روز لیاری گینگ وار اور دیگر دہشتگرد تنظیموں سے تعلقات سمیت دیگر الزامات عائد کیے جاتے ہیں۔

فریال تالپور نے درخواست میں کہا کہ آصف زرداری سابق اور وہ رکن قومی اسمبلی اور ذمہ دار شہری ہیں، انکا کسی تنظیم سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

درخواست میں کہا گیا کہ آصف زرداری اور انہوں نے کبھی ذوالفقار مرزا کو دھمکی نہیں دی، دھمکی دینے سے متعلق ذوالفقار مرزا کا بیان غیرذمہ دارانہ ہے۔

فریال تالپور نے عدالت عالیہ سے ذوالفقار مرزا کو ٹی وی پر بے بنیاد بیان دینے سے روکنے کی استدعاکرتے ہوئے کہا کہ ذوالفقارمرزا کی بیان بازی کا مقصد انکی سیاسی ساکھ کو نقصان پہنچانے کی کوشش ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں