The news is by your side.

Advertisement

فاسٹ بولر ڈیل اسٹین نے معافی مانگ لی

کراچی: پی ایس ایل 6 میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی نمائندگی کرنے والے جنوبی افریقی فاسٹ بولر ڈیل اسٹین نے انڈین پریمیئر لیگ سے متعلق اپنے الفاظ کی وضاحت دیتے ہوئے معافی مانگ لی۔

تفصیلات کے مطابق جنوبی افریقی فاسٹ بولر ڈیل اسٹین نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں وضاحت کی کہ آئی پی ایل مجھ سمیت دیگر کھلاڑیوں کے کیریئر میں کسی دلچسپی سے کم نہیں رہی، میرے الفاظ کا مقصد نیچا دکھانا، توہین کرنا یا لیگز کا مواز نہیں تھا۔

ڈیل اسٹین نے لکھا کہ آئی پی ایل مجھ سمیت دیگر کھلاڑیوں کے کیرئیر کے حیرت انگیز تجربات میں سے ایک ہے، سوشل میڈیا پر میرے الفاظ کو توڑ مروڑ کر پیش کیا جارہا ہے۔

فاسٹ بولر نے پیغام کے آخر میں لکھا کہ کسی کی بھی دل آزاری ہوئی ہو تو معذرت خواہ ہیں۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز ڈیل اسٹین نے ویب شو پر بات چیت کرتے ہوئے کہا تھا کہ آئی پی ایل میں بڑے نام شامل ہوتے ہیں اور پیسے کی بات زیادہ ہوتی ہے جس سے کرکٹ نظر انداز ہوتی ہے۔

جنوبی افریقی فاسٹ بولر نے کہا تھا کہ پی ایس ایل اور لنکا پریمیئر لیگ کو انڈین پریمیئر لیگ پر اس لیے ترجیح دیتا ہوں کیونکہ اس میں کرکٹ کو کسی دوسری چیز سے زیادہ اہمیت دی جاتی ہے۔

ڈیل اسٹین کے اس بیان کے بعد بھارتی شہریوں کی جانب سے ان پر تنقید کی جارہی تھی جس کے بعد فاسٹ بولر کا یہ بیان سامنے آیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں