The news is by your side.

Advertisement

بھارت: حملہ آوروں کا گھر میں گھس کر دو بہنوں پر تلواروں سے حملہ، ایک ہلاک

ہریانہ: بھارتی ریاست ہریانہ کے شہر فتح آباد میں حملہ آوروں نے گھر میں گھس کر دو بہنوں پر تلواروں کے وار کر کے ایک لڑکی کو قتل کر دیا، جب کہ دوسری شدید زخمی ہو گئی۔

تفصیلات کے مطابق پیر کو فتح آباد کی بھاٹیہ کالونی میں تین لڑکوں نے ایک گھر کی دیوار پھلانگ کر دو بہنوں پر تلواروں سے حملہ کیا، جس سے 22 سالہ یوگیتا نامی لڑکی کی موت ہو گئی، جب کہ اس کی بڑی بہن 24 سالہ پریا کو تشویش ناک حالت میں اسپتال منتقل کیا گیا۔

فرار ہوتے ہوئے ملزمان نے راستے میں لڑکیوں کی ماں کو بھی تلوار لہرا کر دھمکی دی، تاہم اس دوران ان کی موٹر سائیکل سڑک کے ڈیوائڈر سے ٹکرا کر گر گئی، اور وہ زخمی ہو گئے۔

پولیس نے تین حملہ آوروں میں سے 2 کو زخمی حالت میں گرفتار کر لیا جب کہ تیسرا فرار ہو گیا، گرفتار ملزم نے دعویٰ کیا ہے کہ لڑکیوں کی ماں اسے محبت کے جال میں پھنسا کر غلط کام کرواتی تھی۔

رپورٹس کے مطابق دونوں بہنیں چندی گڑھ میں تعلیم حاصل کر رہی تھیں، اور واقعے کے روز گھر آئی ہوئی تھیں، والد دہلی میں کام پر تھے، جب کہ ماں گھر پر موجود نہیں تھیں، دولت پور سے تعلق رکھنے والے سندیپ نامی شخص نے دوپہر کے وقت گھر میں گھس کر بہنوں پر قاتلانہ وار کیے۔

معلوم ہوا کہ لڑکیوں پر گزشتہ ماہ بھی حملہ کیا گیا تھا، جس کی پاداش میں حملہ آوروں کو گرفتار کیا گیا تھا، تاہم جیل سے چھوٹتے ہی انھوں نے پھر حملہ کر دیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں