The news is by your side.

Advertisement

بیٹے کے کم نمبر لانے پر باپ کی حالت قابل دید، ویڈیو دیکھنے والے بھی رو پڑے

ہینن : باپ اپنے بیٹے کے امتحان میں کم نمبر لانے پر دلبرداشتہ ہوگیا، رپورٹ کارڈ دیکھ کر اس کا ضبط جواب دے گیا، ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

تمام والدین کی کوشش ہوتی ہے کہ ان کا بچہ اسکول میں امتیازی نمبروں سے پاس ہو جس کیلئے طرح طرح کے جتن بھی کرتے ہیں۔

والدین بچوں کی بہترین کارکردگی اور ان کے اچھے مستقبل کیلئے انہیں اسکول کے ساتھ ساتھ ٹیوشن بھی پڑھاتے ہیں تاکہ معاشرے میں وہ بہترین مقام حاصل کرسکیں۔ اتنے جتن کرنے کے بعد بھی اگر بچہ ان کی توقعات پر پورا نہ اترے تو والدین کی پریشانی بجا ہے۔

چین کے رہائشی ایک باپ کی بھی حالت بھی کچھ ایسی ہی ہے، سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ویڈیو پر باپ کو روتا دیکھ کر صارفین کے دل پسیج گئے۔

ہوا کچھ یوں کہ باپ نے اپنے بیٹے کو ریاضی کے پرچے کا امتحان دینے کیلئے خود ٹیوشن پڑھائی اور اس کی تیاری کیلئے ایک سال تک دن رات ایک کردیا۔

جب امتحان کا رزلٹ آیا تو پیپر میں 100میں سے صرف 06 نمبر دیکھ کر باپ کا دل ٹوٹ گیا، اور وہ خؤد پر قابو نہ رکھتے ہوئے پھوٹ پھوٹ کر رودیا۔

انسٹا گرام پر وائرل ہونے والی پوسٹ میں باپ کو آنسوؤں سے روتے ہوئے دکھایا گیا ہے، ویڈیو پر صارفین نے ملے جلے ردعمل کا اظہار کیا ہے۔

کچھ صارفین کا کہنا تھا کہ والد کو چاہیے کہ دل چھوٹا نہ کرے اور بچے کو بھی نہ ڈانٹے بلکہ اسے مزید حوصلہ دے کیونکہ کامیابی اور ناکامی زندگی کا حصہ ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں