The news is by your side.

بے گھر باپ کی کمسن بیٹی کے ساتھ تصاویر لاکھوں‌ دلوں‌ کو چھو گئیں

باپ اور بیٹی کی محبت کو لفظوں‌ میں‌ بیان نہیں‌ کیا جاسکتا جہاں‌ بیٹی اپنے باپ سے بے پناہ محبت کرتی ہے وہیں‌ باپ کے لیے بیٹی شہزادی سے کم نہیں‌ ہوتی اور وہ اس کی ہر خواہش پوری کرنے کی سرتوڑ‌ کوشش کرتا ہے.

چین میں‌ رات کے وقت غبارے کی گڑیا بیچنے والے ایک بے گھر باپ اور اس کی پانچ سالہ بیٹی کی تصاویر نے آن لائن ہزاروں‌ لوگوں‌ کے دلوں‌ کو چھو لیا.

لڑکی کے والد اس کے والد ان کے سامان کو غبارے کی گڑیوں سے سجاتے ہیں جو وہ رات کو 2 سے 3 بجے تک فروخت کرتے ہیں اور پھر تھک ہاڑ‌کے وہ دن میں درخت کے سائے میں سوتے ہیں۔

A father’s difficult decision to take his daughter with him when he sells balloons overnight went viral on the mainland Chinese internet. Photo: SCMP composite

ان کے تھیلوں میں روئی کے لحاف، روزمرہ کی ضروریات اور غبارے کی گڑیا بنانے کے لیے درکار سامان ہوتا ہے۔

ابتر حالات کے باوجود، باپ اپنی بیٹی کو شہزادی کی طرح تیار کرتا ہے۔ وہ ہمیشہ اپنے ساتھ بھرے کھلونے بیچنے کے لیے لے جاتی ہے ان کا تعلق وسطی چین کے ہینان صوبے کے ژو چینگ سے ہے۔

چینی سوشل میڈیا پلیٹ فارم ڈوئن پر باپ بیٹی کی ایک ویڈیو وائرل ہوئی ہے یہ ویڈیو وانگ نامی خاتون نے پوسٹ کی تھی۔ وہ گھر جاتے ہوئے اس سے ملی اور اس سے غبارہ خریدنے کے لیے رک گئی۔

The image of the girl carrying her stuffed animal moved millions on the Chinese internet. Photo: Douyin

"اس نے کہا کہ وہ اور اس کی بیٹی صرف خاندان میں باقی رہ گئے ہیں اسے اپنی بیٹی کو اپنے ساتھ لے جانا پڑا کیونکہ گھر میں کوئی نہیں ہے جو بچے کی دیکھ بھال میں اس کی مدد کر سکے اور لڑکی کا کنڈرگارٹن گرمیوں کی چھٹیوں پر ہے۔

اس نے مزید کہا کہ اپنی بیٹی کی تعلیمی اخراجات کے لیے رقم جمع کرنے کے لیے غبارے بیچنے کا انتخاب کیا۔”

اپنی ننھی شہزادی کی پرورش کے لیے والد کی کوششوں نے آن لائن ہزاروں لوگوں کے دلوں کو چھو لیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں