وزیراعظم پاکستان کو قائداعظم اور اقبال کا پاکستان بنانے کا عزم رکھتےہیں، فوادچوہدری
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم پاکستان کو قائداعظم اور اقبال کا پاکستان بنانے کا عزم رکھتےہیں، فوادچوہدری

اسلام آباد : وفاقی وزیراطلاعات فوادچوہدری کا کہنا ہے کہ مفکرپاکستان کے خواب کی تعبیر پی ٹی آئی کاایجنڈااورمنشورہے، وزیراعظم پاکستان کو قائداعظم اور اقبال کا پاکستان بنانے کا عزم رکھتے ہیں جبکہ اسد قیصر نے کہا اقبال نےشاعری کےذریعے مسلمانوں کوخواب غفلت سے بیدارکیا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیراطلاعات فوادچوہدری نے یوم اقبال پر اپنے پیغام میں کہا علامہ محمد اقبال کانام ممتازاورجداگانہ حیثیت رکھتا ہے، اقبال نے مغربی فلسفیوں کے نظریات کاجدیدعلمی اندازمیں جواب دیا، علامہ اقبال کے پیغام کی روشنی وقت کے ساتھ ساتھ مزید بڑھ رہی ہے۔

فوادچوہدری کا کہنا تھا کہ مفکرپاکستان کے خواب کی تعبیر پی ٹی آئی کاایجنڈااورمنشورہے، وزیراعظم پاکستان کو قائداعظم اور اقبال کا پاکستان بنانے کا عزم رکھتے ہیں۔

وزیراطلاعات نے کہا نوجوانوں کو خاص طور پر اقبال کے کلام کا مطالعہ کرنے کی ضرورت ہے، اقبال نے نوجوانوں کو خودی کا پیغام دیا اور شاہین کی زندگی اپنانے کا درس دیا۔

  اقبال نےشاعری کےذریعے مسلمانوں کوخواب غفلت سے بیدارکیا، اسد قیصر 


دوسری جانب اقبال ڈے پر اسپیکرقومی اسمبلی اسد قیصر نے پیغام میں کہا مسلم امہ کودرپیش مسائل کاحل اقبال کی تعلیمات میں مضمرہے،  اقبال نےشاعری کےذریعے مسلمانوں کوخواب غفلت سے بیدارکیا اور مستقبل کی نئی راہیں دکھائیں۔

اسپیکرقومی اسمبلی کا کہنا تھا مسلم امہ کو چیلنجز کا سامنا ہے، اقبال کی تجویز کردہ تدبیر کے ذریعے نمٹا جاسکتا ہے، اقبال نے مسلمانوں کو اپنے وسائل اور زور بازو پر انحصار کا درس دیا۔

علامہ اقبال کاتصورانسانیت کےہررنگ ونسل کی تر جمانی کرتاہے، قاسم سوری 


ڈپٹی اسپیکر قاسم سوری نے اپنے پیغام میں کہا اقبال کی تعلیمات پرعمل پیراہوکرعصرحاضرکےمسائل پرقابوپاسکتےہیں، علامہ اقبال کےقریب تعصب اور انتہا پسندی کی کوئی گنجائش نہیں تھی۔

قاسم سوری کا مزید کہنا تھا کہ علامہ اقبال کاتصورانسانیت کےہررنگ ونسل کی تر جمانی کرتاہے۔

خیال رہے شاعرمشرق مصور پاکستان ڈاکٹرعلامہ محمد اقبال کا141 یوم پیدائش آج ملی جوش وجذبے کے ساتھ منایا جارہا ہے، مزار اقبال پر گارڈز تبدیلی کی پروقارتقریب کا انعقاد کیا گیا ، پاک بحریہ کے چاق وچوبنددستے نے مزار اقبال پر سلامی دی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں