The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کو جنوبی ایشیا کا سیاحتی مرکز بنانے کے لیے پرامید ہیں: فواد چوہدری

جہلم: وفاقی وزیرِ اطلاعات فواد چوہدری نے کہا ہے کہ وزیر اعظم سیاحت کے فروغ میں گہری دل چسپی رکھتے ہیں، پاکستان کو جنوبی ایشیا کا سیاحتی مرکز بنانے کے لیے پُر امید ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب کے شہر جہلم میں وزیرِ اطلاعات فواد چوہدری نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ہم پاکستان کو جنوبی ایشیا کا سیاحتی مرکز بنانے کے لیے پر امید ہیں۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ جہلم میں خوب صورت سیاحتی مقامات موجود ہیں، قلعہ روہتاس جنوبی ایشیا میں تاریخی حیثیت رکھتا ہے۔

وزیرِ اطلاعات نے کہا کہ جہلم ایک تاریخی حیثیت کا حامل شہر ہے، ہماری حکومت کے تحت سیاحت کے فروغ کے لیے اقدامات کیے جا رہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  پاکستان کا مستقبل سیاحت میں ہے: وزیر اعظم

یاد رہے کہ 3 اپریل کو وزیر اعظم عمران خان نے ٹور اِزم سمٹ سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ پاکستان کا مستقبل سیاحت میں ہے، پاکستان کے سیاحتی مقامات کو سامنے لانے کی ضرورت ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ وہ پوری دنیا میں سیاحتی مقامات دیکھ چکے ہیں، جو خوب صورتی پاکستان میں پائی ہے وہ دنیا میں کہیں اور نہیں پائی، شمالی علاقے دنیا میں سب سے زیادہ پرکشش ہیں۔

عمران خان نے کہا ’دہشت گردی کی وجہ سے کچھ سال پہلے سیاحت ختم ہوچکی تھی، اب حالات بہتر ہیں، پاکستان میں نتھیا گلی جیسے 100 مقامات ہیں، کسی کو اندازہ ہی نہیں۔‘

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں